google دیدگاه حجاب برتر به مسائل | حجاب برتر
Find Me Here
09 دسامبر

دیدگاه حجاب برتر به مسائل

مجموعه: متن

قدری درمورد مواضع و احیانا شیوه گلچین کردن مطالب ما

دیدگاه حجاب برتر به مسائل

چند وقتی است که نظرات بسیاری به وب سایت وارد می شود که من از همین مسئله که مخاطبین ما بدون رودر بایستی حرف هایشان را می زنند خیلی خوشحالم. بنای ما از ابتدا هم همین بوده که تمامی نظرات شما تایید و درحد امکان پاسخ داده شوند. اگر ما (حزب اللهی ها) بتوانیم پاسخ سوالات را بدهیم که فبها المراد وگرنه یا باید در تفکر خودمان تجدید نظر کنیم یا آنکه بهتر از اینها در این مسائل کار کنیم و دوباره به فضای وب بازگردیم.

اما قدری در مورد دید این وب سایت به مسائل:

ما بیشتر بنایمان بر فعالیت رسانه ای است. در زمان فعلی هم بیشتر در فضای مجازی فعالیت داریم و به قول معروف اگر جای پایمان سفت شود وارد فضاهای رسانه ای دیگر نیز خواهیم شد. فعالیت رسانه ای مقتضیات خاص خودش را دارد. شما از طرفی شاید می خواهید به روز باشید و از طرفی این به روز بودن شاید شما را از پرداختن به مبناها غافل کند. در این وب سایت سعی می کنیم تا به هردوی این مسائل بپردازیم. کسانی که این روزها خرده می گیرند که درمورد الهام چرخنده چرا این قدر افراطی گری(!) انجام می دهیم در پاسخ باید گفت شاید به این خاطر باشد که پیش تر کمتر به این مسائل می پرداختیم و شاید دنبال فرصتی بودیم تا بتوانیم یک الگوی بازگشته را به دوستان خودمان نشان دهیم.

مخاطب این وب سایت هیچ کس نیست و همه هستند! اگر به نظراتی که در وب سایت منتشر می شوند نظری بیندازید از سوالات مبنایی می بینید تا سوالات ریزی که خود ما حزب اللهی ها هم داریم ؛ پس مخاطب ما همه می توانند باشند و همه می توانند از مطالب ما استفاده نمایند.

از سوی دیگر هم تعاملی بودن وب سایت بسیار مهم است. گاهی در ایمیل هایی که به بخش محتوایی می فرستید درخواست های مختلفی دیده می شود. گاهی یک کتاب معرفی می کنید، گاهی یک قطعه شعر برای ما می فرستید، گاهی یک داستان و گاهی شاید تقاضای محتوا و پوستر می کنید که در حدامکان ما برآورده می کنیم.

نکته آخر اینکه اخیرا در نظرات شما در مطالب دیده ام که پاسخ همدیگر را می دهید؛ این بسیار خوب است و باعث خوشحالی اما یادمان باشد توهین در شرع اسلام و در جامعه علمی پذیرفته نیست (گرچه ما نظرات شما را منتشر می کنیم).

امیدوارم که قدری در زمینه دیدگاه وب سایت نسبت به مطالب روشنگری کرده باشم

امید وطن دوست

۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه