google بزرگترین هدیه خداوند | حجاب برتر
Find Me Here
03 ژانویه

بزرگترین هدیه خداوند

مجموعه: متن

تینا هاوسکی بانوی شهروند کشور آمریکا که به تازگی دین مبین اسلام را برگزیده است در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا حجاب را بهترین هدیه خداوند به بانوان و به بشریت دانست.

A gift from God

A gift from God

خانم هاوسکی گفت:حجاب و پوشش را بزرگترین هدیه از دین اسلام می دانم ، و این دین را معنای کامل آزادی می نامم.

این بانوی مسلمان آمریکایی بیان کرد : تقلید برخی از جوامع اسلامی از جامعه غرب و آمریکا در تعریف و تفسیر آزادی تاسف آور است .

به گفته او اگر ملتی قرار است از جامعه ای تقلید کند باید از جوانب خوب آن تقلید کند ، متاسفانه برخی افراد که فقط آوازه غرب را شنیده اند به دنبال تقلید نوع پوشش و حجاب از جوامع غربی هستند.

تینا هاوسکی گفت: بسیاری از سایت های اینترنتی و برنامه های ماهواره ای اثر تخریبی و مضر در زمینه یادگیری دارند، بهترین راهنما و سرمشق برای بانوان و برا ی جامعه بشری، اهل بیت و قرآن است .

وی که نویسنده کتاب ˈ مثلث عشق ˈ است در این کتاب از باورها و اعتقاداتش درباره دین اسلام و وقایع تاریخی زندگی اولیای دین و تاثیر پذیری خانواده اش سخن گفته و سه ضلع مثلث عشق را انسان، خدا و اهل بیت معرفی کرده است .

این بانوی مسلمان مقیم کشور آمریکا با مردی ایرانی اهل شیراز و مسلمان ازدواج کرده و پس از تولد فرزندش با وجود مخالفت های پدر و مادرش، دین اسلام را برگزید.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه