google اثبات حجاب به جهانیان | حجاب برتر
Find Me Here
25 نوامبر

اثبات حجاب به جهانیان

مجموعه: متن

شهربانو منصوریان (قهرمان ووشوی جهان)، این چهارمین مدال پیاپی مسابقات آسیایی و جهانی است که توانسته‌ام کسب کنم و خوشحالم که تلاش‌های شبانه‌روزی ما نتیجه‌ای طلایی داشت.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو و حجاب

وی افزود: خدا را شاکرم پس از تحمل سختی‌ها و حضور مداوم در اردوهای تیم ملی با کسب مدال طلا توانستیم به جهانیان ثابت کنیم، حجاب محدودیت نیست.

قهرمان مسابقات جهانی ووشو تصریح کرد: کسب این مقام را به رهبر فرزانه انقلاب و مردم فهیم کشورمان تبریک می‌گویم و تصمیم گرفته‌ام که این ارمغان ناچیز را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم که امیدوارم مورد قبول ایشان قرار بگیرد.

در ادامه سهیلا منصوریان دیگر قهرمان مسابقات جهانی ووشو گفت: افتخار می‌کنم که نخستین حضورم با پیراهن تیم ملی همراه با کسب طلا بود و امیدوارم بتوانم در آینده همواره برای مردم کشورم افتخارآفرین باشم.

وی اضافه کرد: آنچه امروز به نمایندگی از بانوان ولایت‌مدار و محجبه ایرانی نصیبمان شد مدال خوش‌رنگی است که آن را مدیون خون شهیدانی هستیم که حرمت، عزت، آزادی و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

قهرمان مسابقات جهانی ووشو خاطرنشان کرد: با غروری وصف‌ناپذیر مدال طلایمان را تقدیم رهبری از جنس نور می‌کنیم که اگر رهنمودهای عالمانه و ارزشمندشان نبود چنین امنیتی وجود نداشت.

سهیلا منصوریان در وزن ۵۲- و شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم رقابت‌‌های جام‌جهانی ساندای بانوان با پیروزی مقابل نمایندگان کره‌جنوبی و ویتنام دو مدال طلا گرفتند.

[tabs active=”3″][tabs] [tab title=”منبع”] حجاب نیوز[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه