google جاودانگی در پی حمایت از حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
02 ژانویه

جاودانگی در پی حمایت از حجاب

مجموعه: متن

شجاعی برای اثبات حقانیت و حفظ حجاب و به رسمیت شناختن آن توسط فیفا جاودان شد.

جاودانگی به خاطر حجاب

مریم ایراندوست درباره کنار رفتن شجاعی از نایب‌رئیسی بانوان گفت: از این اتفاق ناراحت شدم. در این چند سال فکر می‌کنم تحول عظیمی در فوتبال بانوان، اردوها، تیم‌های پایه داشتیم. مقام‌های زیادی در این مدت کسب کردیم که می‌توان به نایب‌قهرمانی فوتسال بانوان اشاره کرد. اگرچه فشار زیادی روی شجاعی بود، اما مقام‌هایی که در این مدت در فوتبال و فوتسال کسب کردیم با تلاش‌های او و کمیته بانوان صورت گرفت.

وی ادامه داد: نایب‌رئیس جدید را نمی‌شناسم، اما امیدوارم هر کسی که به فدراسیون می‌آید از نظر منطق با رئیس همسو باشد تا به فوتبال بانوان ضربه زده نشود. برای فرهادی‌زاد آرزوی موفقیت دارم، چرا که موفقیت او موفقیت فوتبال بانوان را در پی دارد.

سرمربی سابق فوتبال بانوان، درباره اینکه تغییر و تحولات بانوان را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: پیش‌بینی سخت است، اما بازیکنان ایرانی با تلاشی که دارند فکر نمی‌کنم از رقبا عقب بمانیم. اگر دوستان جدید از جنس فوتبال نباشند به ما ضربه می‌زند. یک سال و نیم همه دست به دست هم دادند تا از محبوبیت فوتبال کم شود. اتفاقاتی که افتاد خوب نبود. نباید با کسانی که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند به این صورت رفتار کرد.

مربی تیم فوتبال بانوان ملوان افزود: به این باور رسیده‌ام ما قهرمان زنده نمی‌خواهیم. در این ۷-۶ ماه اخیر به گونه‌ای با شجاعی برخورد کردند که جو بدی فراهم شد. شجاعی برای اثبات حقانیت و حفظ حجاب و به رسمیت شناختن آن توسط فیفا جاودان شد. امیدوارم که نایب‌رئیس جدید بتواند در این عرصه موفق شود.

[tabs active=”3″][tabs] [tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab][/tabs]

افزودن ديدگاه