google تبعیت از بانوی کامل | حجاب برتر
Find Me Here
15 نوامبر

تبعیت از بانوی کامل

مجموعه: متن

افرادی هستند که هیچ خطایی نمی کنند. اما ما احتمال خطا داریم پس چه بهتر که به آنهایی اقتدا کنیم که خطایی ندارند…

الهام چرخنده در بیمارستان

الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از ترخیص از بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حجاب اظهار داشت: با لطف و عنایت خداوند و دعای مردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط مناسبی هستم؛ سلامتی‌ام را به دست آورده‌ام و فعالیت‌های فرهنگی‌ام را پیگیری می‌کنم.

همچنین خانم چرخنده، انتخاب چادر را پیروی از پوشش حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و تأکید کرد: حجاب موجب ارزش بخشی به شخصیت بانوان است و من با توجه به فطرتم به ارزش‌ها و اصالت خانوادگی‌ام بازگشته‌ام و بهترین پوشش را آگاهانه انتخاب کرده‌ام.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: من سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف کشور و شبکه‌های استانی صدا و سیما داشته‌ام و مردم نجیب ایران را مقید و پای بند به فرهنگ و ارزش‌های دینی می‌دانم که در جهت ارتقای خود آگاهی و آشنایی دختران و بانوان ایرانی با اعجاز قرآن و حجاب حضرت زهرا(س) فعالیت‌ می‌کنم.

گفتنی است؛ خانم چرخنده به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون، حجاب و پوشش را آگاهانه انتخاب کرده و آن را ارزش می‌داند و به دلیل این انتخاب مقدس از طرف برخی سینماگران و رسانه‌های وابسته، مورد انتقاد و اهانت قرار گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به جنگ رسانه‌ای غرب، علیه حجاب بانوان و ارزش‌های دینی با عمل شجاعانه‌ و برگرفته از اعتقاد دینی‌اش، بانوان را به صورت عملی به حفظ این ارزش فردی و اجتماعی دعوت می‌کند.

در پایان لازم به یادآوری است که نهادهای فرهنگی و رسانه‌های مذهبی به‌ویژه رسانه ملی از اقدام شجاعانه و ارزشی این بانوی محجبه و فرهیخته حمایت کنند و از تجربه حرفه‌ای و چندین ساله وی برای ساخت فیلم‌هایی در موضوعات فرهنگی به‌ویژه حجاب و عفاف در سینما و تلویزیون بهره بگیرند و نگذارند که این گونه فریادها در فضای بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به ارزش‌های فرهنگی و اسلامی خاموش شود و مورد بی‌مهری و هجمه رسانه‌های وابسته داخلی و خارجی قرار داشته باشند.

[tabs active=”3″][tabs] [tab title=”منبع”] حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • با سلام و تشکر از مطالب خوبتون.
    لطفن اگه میشه یه پل ارتباطی با خانم درخشنده بذارین تا بتونیم با ایشون ارتباط مستقیم برقرار کنیم.
    ممنون

  • با سلام. امیدوارم نظرم را منتشر کنید

    اولا) فرموده اید : “در پایان لازم به یادآوری است که نهادهای فرهنگی و رسانه‌های مذهبی به‌ویژه رسانه ملی از اقدام شجاعانه و ارزشی این بانوی محجبه و فرهیخته حمایت کنند ”
    لطفا منظورتان از حمایت را توضیح دهید. ایشون وظیفه شان را انجام دادند که به خط انقلاب برگشتند و حجاب برتر را برگزیدند. برای کسی که وظیفه ای بر گردنش بوده و بعد از مدت ها انجام داده لازم نیست بَه بَه و چَه چَه کنیم. مثل این است که به مسلمانی که نماز میخواند و روزه می گیرد بگوییم آفرین !!! وظیفه یک مسلمان است که نماز بخواند و روزه بگیرد.
    معنای شجاعت را هم بیان کنید.اصلا این موضوع چه ربطی به شجاعت داره؟

    ثانیا) فرموده اید : ” از تجربه حرفه‌ای و چندین ساله وی برای ساخت فیلم‌هایی در موضوعات فرهنگی به‌ویژه حجاب و عفاف در سینما و تلویزیون بهره بگیرند ”
    لطفا چند نمونه از تجارب حرفه ای ایشان برای ساختن فیلم هایی با موضوعات فرهنگی و حجاب را نام ببرید. ( چندتا زیاده!! یکیش هم کافیه )

    • امید وطن دوست

      سلام
      درمورد اول:
      احتمالا خبر داریم که در جمع اهالی سینما وتلویزیون (سینما) به دلیل آنکه فضایی است که نیاز به تمرین و رابطه دارند قطعا بحث عفاف و به تبع آن حجاب آن چنان مدنظر ایشان نیست. از طرفی ما اگر بخواهیم حجاب را تبلیغ کنیم و دیگران را به داشتن آن تهییج نماییم نیاز داریم تا الگوهای ملموس را نیز به ایشان معرفی کنیم خصوصا که این بانو از میان جمع سینمایی ها آمده است.
      شجاعت به این معنی است که تلویزیون اندکی از موضعی که اکنون دارد و آن صرفا جذب مخاطب از پای ماهواره هاست قدری تغییر ایجاد کند و بیشتر به برنامه های پرمحتوا بپردازد. از سوی دیگر بنا به گفته شما باید مستندی و فیلمی هم پیرامون شهدای ۸ سال دفاع مقدس هم ساخته نشود چون ایشان به وظیفه خودشان عمل نموده اند.
      پاسخ دوم:
      ایشان در فیلم های زیادی با عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است. جمله آخر نمی گوید که ایشان در زمینه برنامه و فیلم های درمورد حجاب تجربه داشته است بلکه می گوید ایشان که در زمینه سینما و تلویزیون تجربه کسب کرده بیاید و اندکی به کسانی که تجربه ای در این زمینه ندارند و می خواهند فیلم هایی درمورد حجاب و موضوعات فرهنگی بسازد کمک نماید.
      بازهم ممنون از انتقادهای خوب و نکته بینانه تان
      موفق و پیروز باشید

  • سلام:جناب وطن دوست مطلبی را در خصوص ماهیت ماهواره درعصرامروز وپارسینه نوشتم چونکه کاملا منطقی وبامستندات وبدورازتعصب بود انتشار نکردند در صورتیکه فحاشی وتوهین هارا خیلی راحت منتشر میکنند به عنوان مثال توهین به سخنرانی اسناد پناهیان را منتشر کردند وخیلی چیزهای دیگر….!!!
    من دریک کلمه میخواهم ماهواره رانقد کنم!بله ماهواره خوب است !به این دلیل خوب است که زمینه رابرای کلاهبرداری بعضی افراد فراهم کرده واز این راه خودشان کسب درآمد میکند
    منظورم به آگهی هایی که زیرنویس میشود وبیشتر درموردتبلیغ لوازم آرایشی است که با یک شماره ایرانسل اقدام به کلاه برداری میکنند!!!حالا باچنین شبکه هایی که آفتابه دزدند!!!
    چگونه میشوداطمینان کرد؟!هرکسی توانست فقط به همین یک سوال جواب منطقی بدهد !تمام حرفهایی که درشبکه های ماهواره پخش میشود درست است….

    • امید وطن دوست

      ُسلام
      ما بنایمان بر این است که مطالبی که علمی و منطقی هستند را به دور از هرگونه افراط منتشر کنیم چراکه ذهن ما باید آگاه شود نه جوگیر

افزودن ديدگاه