google قانون هست، اجرا کجاست؟ | حجاب برتر
Find Me Here
06 دسامبر

قانون هست، اجرا کجاست؟

مجموعه: متن

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت…

احمد سالک

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک

ضرورت تقویت هدفمند سینمای ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این که سینما و به طور کلی هنر باید زمینه ساز و بستر ساز رشد و تعالی فرهنگ کشور باشد، ابراز داشت: هر چه سینمای ما تقویت شده و بر مبنای ارزش‌های دینی حرکت کند، این مساله منجر به ارتقای امنیت اخلاقی، فرهنگی و روانی جامعه و نیز عامل کاهش فساد و ناهنجاری ها خواهد بود.

عفاف و حجاب؛ قانونی که باید اجرا شود

وی همچنین به طور خاص بر ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور تاکید کرد و گفت:ما معتقدیم هر قانونی که در مجلس تصویب شد و از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد،باید توسط دستگاه های ذیربط اجرایی شود و لذا اهمال و کم توجهی در این باره به هیچ وجه روا و قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به این که در این باره بیست و شش دستگاه کشور دخیل هستند، افزود: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که در اجرای این قانون نقش کلیدی دارد و در ابتدای اجرای این قانون حرکت های خوبی را انجام داد، اما نباید ناجا در این راه ، تنها بماند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز گلایه از دولت قبلی در این باره بیان داشت: بی شک اجرای درست و کامل قانون عفاف و حجاب تنها راه مقابله با تهاجم های فرهنگی غرب می باشد که می تواند کشور را در برابر این تهاجم ها در امان نگه دارد.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه