google قهرمانان حجاب، الگوی قهرمانان دیگر | حجاب برتر
Find Me Here
09 اکتبر

قهرمانان حجاب، الگوی قهرمانان دیگر

مجموعه: فیلم

اکنون چند کشور دیگر آرام آرام دارند با حجابی مانند حجاب ما به مسابقات می آیند این نشان می دهد که ما مبلغین خوبی برای حجاب بوده ایم.

کشورهای دیگر وقتی به ما نگاه می کردند خیلی برایشان مهم بود. زن تنها انسانی است که می تواند راه فاطمه شدن را بپیماید. ارزش واقعی یک زن، حجاب و عفت و توانایی ای است که او می تواند نشان دهد.

من چون در خانواده ای بزرگ شدم که همه حجاب داشتند من هم از آنها یاد گرفتم. اولین چادر را کلاس اول یا دوم دبستان بودم که مادر یک چادر رنگی به من جایزه داد.

زمانی که به مسابقات می رفتیم بقیه حتما می آمدند با ما عکس می انداختند فقط هم به خاطر حجاب ما بود. یعنی برایشان مهم بود که حتما با یک بانوی طلایی که حجاب دارد عکس داشته باشند.

ما سه نفر به مسابقات رفته ایم و هرسه تای ما مدال طلا گرفته ایم پس حجاب برای ما منعی نداشته است.

اکنون چند کشور دیگر آرام آرام دارند با حجابی مانند حجاب ما به مسابقات می آیند این نشان می دهد که ما مبلغین خوبی برای حجاب بوده ایم.

[tabs active=”1″][tabs] [tab title=”دانلود ویدئو با کیفیت متوسط”] دانلود کلیپ الگوبرداری ورزشکاران کشورها از بانوان محجبه ایرانی باحجم ۱۳ مگابایت [/tab]

[tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”] دانلود کلیپ الگوبرداری ورزشکاران کشورها از بانوان محجبه ایرانی با حجم ۱۰٫۶ مگابایت [/tab] [/tabs]

Video: قهرمانان حجاب

حجاب ورزشکاران قهرمان
۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه