google کم حجاب بی عفاف نیست! | حجاب برتر
Find Me Here
02 فوریه

کم حجاب بی عفاف نیست!

مجموعه: متن

سخنی درخور تامل از آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی، انقلاب اسلامی ایران را عامل تحولی عظیم در سراسر جهان دانست و تصریح کرد: هر روز عمق این انقلاب جهانی را بهتر در می یابیم زیرا پس از حکومت حضرت علی(ع)، نظامی بر اساس دین تشکیل نشده بود؛ انقلاب اسلامی توانست موج های فراوانی به راه اندازد و مسلمانان را بیدار کند و حتی در دنیای غرب هم اعتراضات مردمی نتیجه بیدارگری ملت ایران است.

آیت الله نوری همدانی شکست های پی در پی صهیونیست ها را نتیجه تلاش ملت ایران در مقاومت دانست و افزود: باید ارکان انقلاب را بشناسیم، اهداف و ثمرات آن را به درستی تبیین کرده و دشمنانمان را هم بهتر بشناسیم که همواره در کمین ما هستند.

این مرجع تقلید همچنین در مورد عفاف و حجاب اظهار داشت: این طور نیست کسی که حجاب ندارد الزاما عفاف هم نداشته باشد زیرا عفاف امری درونی است ولی حجاب ظاهری است البته همه باید قوانین اسلام را رعایت کنند زیرا یکی از ضروریات دین اسلام حجاب است.

او با اشاره به چادر به عنوان حجاب برتر خاطرنشان کرد: باید کسانی را که بی حجاب یا بدحجاب هستند راهنمایی کرد تا با احکام اسلام آشنا شوند و به تدریج به سمت حجاب گرایش پیدا کنند.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • salam.dorost motabegh ba sokhan emam khomeyni mibashad.

  • این عنوان زیبا را ،مربوط به حضرت آیه الله ، به یاد خواهم سپرد . یک مشکلی که در گفتمان ها دیده می شود معادل گرفتن بی حجابی با بد پوششی است که درست نیست مثلا بی حجابی که در فیلم و یا سریال سیما نشان داده می شود نمی شود بد حجاب باشد چون آن وقت سمای اسلامی می شود مبلغ بد پوششی . در بسیاری از کشورها با آنکه بانوان روسری و مقنعه ندارند یک پوشش برازنده ای دارند ظاهرا وقار و حیا و عفت با فطرت انسان ها بیشتر سازگار است تا برهنگی .

افزودن ديدگاه