google مگه حجاب چی داره؟ | حجاب برتر
Find Me Here
17 می

مگه حجاب چی داره؟

مجموعه: متن

مگه حجاب چی داره که این قدر دشمنان اسلام روی آن متمرکز شده اند؟

یکی از وظایف اساسی انسان برای سعادت خویش، شناسایی نقاط ضعف و ترمیم نمودن آن‌‌هاست. تا با این کار، جلوی نفوذ دشمن گرفته شود. و در این میان، حق‌تعالی با توجه به این‌که خالق انسان است: «هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِی الْأَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ»،[آل عمران،۶]؛ «خداست آن‌که صورت شما را در رحم مادران مى‏‌نگارد هر گونه اراده کند. خدایى جز آن ذات یکتا نیست‌که (به‌ هر چیز) توانا و داناست.» بهترین شناخت را نسبت به انسان دارد، در قالب شریعت، نقاط ضعف انسان را گوشزد نموده است.

یکی از آن موارد اساسی‌که داشتن آن نقطه قوت، و نداشتن آن نقطه ضعف، محسوب می‌گردد، مساله حجاب است. که به‌خاطر نقش اساسی آن، در آیات و روایات، مورد سفارش ویژه قرار گرفته است:

الف: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً»،[احزاب،۵۹]؛ «اى پیامبر! به‌همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلباب‌ها [روسرى‌هاى بلند] خود را بر خویش فرو افکنند، این کار براى این‌که شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»

ب: پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه و آله و سلّم در بیانی فرمودند: «أَ لَا أُخْبِرُکُمْ بِخَیْرِ نِسَائِکُمْ قَالُوا بَلَى قَالَ إِنَّ خَیْرَ نِسَائِکُمُ … الْمُتَبَرِّجَهُ مَعَ زَوْجِهَا الْحَصَانُ عَنْ غَیْرِهِ»،[۱]؛ «مى‏‌خواهید بهترین زنان را معرفى کنم؟ گفتند آرى یا رسول اللَّه. فرمود: بهترین زنان آنست‌که … برای شوهرش زیبائی‌هاى خود را اظهار کند و نسبت به‌دیگران (از مردان) مستور و خوددار باشد. (برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند)

اما نکته قبال تأمل، تبلیغات وسیع دشمن در این میان است‌که هجمۀ گسترده‌‌ای، راعلیه حجاب به‌کار می‌برند و به انواع ترفندها متوسل می‌شوند تا این مساله را در نزد مسلمین بی ارزش و فاقد اهمیت جلوه دهند. و این تبلیغات و شبه‌ افکنی‌ها، حکایت از این می‌کند که آن‌ها هم پی برده‌اند، حجاب، نقطه قوت و ارزشمند، و بی‌حجابی و بدحجابی نقطعه ضعف برای یک مسلمان محسوب می‌شود.

در این راستا شنیدن سخنان دشمن، تأمل برانگیز است:

الف: مستر همفر، جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی، یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب زنان می‏داند و می‏نویسد:

«زنانِ آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست…باید زنان مسلمان را فریب داده، از زیر چادر و عبا بیرون کشید با این بیان‌که حجاب یک عادت است‌که از خلفای بنی عباس به‌جا مانده و یک برنامه اسلامی نیست و لذا مردم زنان پیامبر را می‌دیدند و زنان صدر اسلام در هر کاری شرکت می‌کردند. پس از آن‌که زنان را از چادر و عبا بیرون آوردیم باید جوانان را تحریک کنیم که به‌دنبال آنان راه بیفتند. تا در میان مسلمان فساد رواج یابد و برای پیش برد این نقشه لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند.»[۱]

Hijab isn't from islam

Hijab isn’t from islam

ب: «مارتین ایندیک محقق آمریکایی اسلام و آمریکا:

دیگر وقت آن نیست‌که دانشجویان را به خیابان‌ها بکشانیم، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می‌توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد.

ج: یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی :

هر زن چادری، در کوی و برزن ایران، به‌منزله پرچم جمهوری اسلامی است. لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست کنیم.

د: میشل هوِیلیک نویسنده فرانسوی :

جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان‌ها فایده‌ای ندارد. فقط با فاسد کردن آن‌ها می‌توان به‌پیروزی دست یافت. پس باید به‌جای بمب بر سر مسلمانان، دامن کوتاه بریزیم.

81055718913130666599

ه: یک خاخام یهودی به نام «مرد خای فرومار»معتقد است:

سه راه حل برای پایان درگیری اسرائیل با مسلمانان وجود دارد و بهترین آن‌ها نفوذ به‌قلب وعقل آن‌هاست در این راه باید سازمان‌های صهیونیستی دراسرائیل و تمام جهان، تلاش خود را برای غیر مذهبی کردن کشورهای اسلامی به‌کار گیرند؛ به‌طوری که همه اصول، آموزش‌ها و تاریخ اسلام در این کشورها از بین برود و این اقدام را باید از طریق انتشار فرهنگ بی بند و باری در جوامع اسلامی انجام داد.

این اقدامات باعث می‌شود تا اسلام، از قلب مسلمانان بیرون برود و جامعه آن‌ها، به ‌یک جامعه سکولاریستی محض تبدیل شود. در این راستا ارتباط مسلمانان با غرب را باید با جدیدترین تکنولوژی جنسی و بی بند و باری انجام داد و در این راه، باید از اینترنت و ترویج فیلم‌های جنسی‌که جوانان مسلمان را به غرب نزدیک‌تر و از فرهنگ اسلامی دورتر می‌کند استفاده کنیم.

این راه حل، یک راه حل سحرآمیز است و باید از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای زنان مسلمان را به‌سمت آرایش کردن و پوشیدن لباس‌هایی خاص تحریک کرد تا با این روش، راهی برای تحریک مردان مسلمان ایجاد شود.»[۲]

بنابراین با این توجه به این گزارشات، نباید از تبلیغات مسموم دشمن،علیه حجاب، تعجب کنیم که فتح این خاکریز، برای آن‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان، نقش حیاتی دارد و راه را برای معبرهای بعدی باز می‌کند. و افرادی‌که خواسته و یا ناخواسته دست از حجاب خویش برمی‌دارند، با این‌کارعلاوه بر این‌که از ارزش و شخصیت خویش می‌کاهند، آب به آسیاب دشمن، می‌ریزند و جدول دشمن را پر می‌نمایند.

——————————————————

پی‌نوشت:

[۱]. بحارالانوار، ج ۱۰۳، ص ۲۳۵

[۱]. خاطرات مستر همفر؛ ترجمه دکتر مویدی، ص۴۴ و ۵۰

[tabs][tab title=”منبع”]گروه اینترنتی رهروان ولایت[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • خب معلومه دیگه مردان که چادر نمیپوشن ببینن چقدر سخته فقط یاد دارن بگن چادر برای شخصیت زن هست که پسران را تحریک نکنه . خب دارید میگید , خودتون دارید میگید حجاب برای تحریک نکردن جنس مخالفه پس چرا موقع نماز باید حجاب داشته باشیم ؟
    کلا زنان رو مظلوم گیر اوردن هی رو سرشون میتازن , هی تحقیرش میکنن .
    برای خودشون قانون درست میکنن که بدون اذن شوهر حق خروج ندارد . البته هیچ کس اهمیت نمیده به این حرفا خخخخخخخخ
    الان دیگه مردان زیره دست زنا شدن , مرده تا حرف بزنه سریع میره مهریه اش رو اجرا میزاره پدرشو در میاره .
    الان بابای من رو حرف مامانم حرف نمیزنه , اگه بزنه اشهدشو باید بخونه .
    خود بابام گفت به مرد نباید رو داد . مردها کلا ذاتشون خرابه .
    یکی از یارای امام حسین روز عاشورا نمیخندید ؟ برای چی ؟ چون گفت هم بعد از شهادتم خودم را در اغوش حوریان میبینم . اینا یعنی چی ؟
    کلا از من میشنوید به مردان رو ندین , خودتون رو برای مردا فدا نکنید , ظرف نشورید و نوکری شون رو نکنید , مردا لیاقت ندارن , اگه بلا نسبت فوت کنید میرن یک زن دیگه میگیرن .
    پس پا بالای پا بزارید هیچ کاری نکنید جون خودتون رو عزیز بدونید .
    همین زنای جون دوست شوهراشونم خوب میشن .
    شما وظیفه ای ندارید فقط سه تا که اونم خودتون بیشتر حال میکنین .
    تمکین
    اولین شیر به بچه دادن , فقط یک بار
    حجاب
    تموم شد . ,از حق خودتون دفاع کنین , ساده نباشین , نزارید مردا به سرتون بتازن .
    مهریه رو همچین ببرین بالا که مرده جرات جم خوردن نداشته باشه .
    گناه هم نداره , حقتونه . اون دنیا هم کسی ازتون دلخور نیست .
    بزن دستو 😛

  • پیامبر ص فرمودند : جبرییل چنان از زنان برایم گفت که با خود گفتم مرد حق اوف گفتن به زن را ندارد .

  • هرکی میخواد از دین خوشش بیاد فقط به قران عمل کنه .
    من خودم هر وقت احادیث و … میخونم از دین کلا زده میشم

    • امید وطن دوست

      چرا؟

    • شما از طریق قرآن بگویید نماز چند رکعت و چگونه خوانده شود-و بقیه احکام؟دشمنان اهل بیت برای جلوگیری از فهم آیات جلوی اشاعه احادیث را می گرفتند-کتاب زندگی شیخ جعفر مجتهدی ره را بخوانید و ببینید که بدون آل الله رسیدن به خدا محال است-انی تارک فیکم ااثقلین کتاب الله و عترتی-آن دو در کنار حوض کوثر به من می رسند-امام مهدی عج الله:به راویان حدیث رجوع کنید که حجت من بر شما و من بر آنها حجتم

  • امامان احادیثی که میگفتن , دشمنان یا مردان همه رو به نفع خودشون نقل کردن .
    ادم باید قلبش ساده باشه .

    • امید وطن دوست

      پس ما به کجا رجوع کنیم؟
      لطفا پس از مراجعه به آیه ۷ از سوره آل عمران (که حدیث نیست و تحریف هم نشده) پاسخ دهید.

    • جداکردن احادیث صحیح را از جعلی در کتب علمای معتبر مانند شیخ صدوق شیخ عباس قمی کلینی مقدس زاده اردبیلی…..بیابید

  • احادیث و آیات قرآن برای کسانی هدایت کننده هستند که تعلق دنیایی نداشته باشند-احادیث همسنگ قرآن هستند آنها که محبت خدا و آل الله را در دل دارند از کلام آل الله اسرار بدست می آورند-فانظروا الی طعامه

افزودن ديدگاه