google لطفا وقتش را بیشتر کنید! | حجاب برتر
Find Me Here
17 مارس

لطفا وقتش را بیشتر کنید!

مجموعه: متن

من یک شهروند محترم هستم. ببخشید! بسم الله الرحمن الرحیم من یک شهروند محترم هستم که امروز با دخترم به خیابان آمده‌ام…

92b

من یک شهروند محترم هستم. ببخشید! بسم الله الرحمن الرحیم من یک شهروند محترم هستم که امروز با دخترم به خیابان آمده‌ام صحنه‌ای دیدم که برایم زیبا ولی عجیب بود. یک عده خانم توی خیابان راه افتاده بودند و به خانم‌های خوش‌حجاب گل و جایزه و از اینجور چیزها می‌دادند.

من هم مثل خیلی‌ها در نگاه اول خوشحال شدم که بالاخره به فکر یکی رسید که بیاید و تشویقی بکند. تریبون و سخنرانی و حرف زدن را کنار بگذارند و وارد میدان شود. اما یک سوال بزرگ هم توی ذهنم ایجاد شد که امیدوارم برگزار کنندگان این طرح، به آن هم فکر کرده باشند.

سوال من این است: «آقا جان شما قرار است چه کسی را به حجاب ترغیب کنید؟ کسانی را که حجاب دارند؟ کسانی را که خوش حجاب هستند؟» خب مادر و مادربزرگ من که حجاب خوبی دارند چه نیازی به تشویق و گل و از اینجور چیزها دارند؟ شما باید به فکر دختر جوان و نوجوان من باشید که وقتی اول عید برای خرید مانتو به فروشگاه می‌رود، برای خرید لباس مناسب و خوش‌حجاب، نیاز به انگیزه‌سازیِ امثال شما دارد.

شما باید به فکر دختر بدحجابی باشید که شاید با یک شاخه گلی که از شما می‌گیرد، مسیر زندگیش عوض می‌شود. شما باید به فکر دختر بدرفتاری باشید که اگر یک صحیفه سجادیه یا زیارت‌نامه حضرت زهرا سلام الله علیها از شما هدیه بگیرد، ممکن است مسیر زندگی عده‌ای مثل خودش را تغییر دهد.

نه خودمانیم، غریبه که این دور و برها نیست! مخاطب اصلی شما برای تبلیغ حجاب کیست؟ با حجاب‌ها یا بدحجاب‌ها؟

ببخشید که پرحرفی کردم ولی شما را به خدا کمی هم به فکر بدحجاب‌ها باشید. اجرتان با خودِ حضرت زهرا سلام الله علیها.

راستی ببخشید، سوال اصلی‌تان را یادم رفت. گفته بودید نظرم در مورد این طرح خوش‌حجابی چیست؛ به نظرم طرح خوبی است فقط وقتش را بیشتر کنید!

[tabs][tab title=”منبع”]گروه اینترنتی رهروان ولایت[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • سلام خوب مشخص است دیگه، هدف از تشویق زنان محجبه تشویق و تشکر از اون ها هست ولی در این کنار ،یک نتیجه بزرگتر از این هم گرفته میشه؛ واون اینه که زنان بدحجاب میبینند که مورد تقدیر واقع نمیشند و این یه نوع احساس کوچک شدن داره که شاید با حجاب بدشون اون رو احساس نمیکنند!یعنی میشه یه جور گفت به در گفته میشه تا دیوار بشنوه!
    در ضمن به این میگن امر به معروف صامت!!!!مگه نه؟!!

    • امید وطن دوست

      سلام.
      اگر در مطلب دقت کنید، این طور بود که این گونه نیست صرفا گل بدهند به بدحجاب؛ این گونه است که در حاشیه آن کتاب هایی درمورد حجاب و استدلال هایی درمورد حجاب برای آن زن بدحجاب مطرح می شود. این طرح چندسال پیش و درمورد عاشورا در نیویورک اجرا شد که بسیار گیرا بود…

  • جالب بود هم سوالتون هم طرحی که دادید
    راستی سلام یادم رفت بگم سلام.
    من بچه کاشان در شهر من تا ۳ سال پیش خبری از بی حجابی در میان نبود و شهر من در مورد حجاب وعفت زبان زد بود اما الان…
    و چه خوب بود همچین طرحی رو در شهر من ایجاد می شد.
    التماس دوآ

    • امید وطن دوست

      اجرای چنین طرح هایی نیازمند خلاقیت و البته دغدغه مندی مردمی است. بدحجابی پدیده ای کشوری شده و علاج مسئله باید پیش از واقعه نمود.

  • با سلام و احترام
    یک حدیث و و السلام

    ازجر المسیء بثواب المحسن
    آدم بدکار را با تشویق آدم خوب، تنبیه کن
    امام علی بحار الانوار

  • http://adineh-karaj.ir/
    اگر کسی تونست یه نگاهی به این لینک بیندازه یه عده جوون خودجوشن که دارن تو کرج با مدارس در رابطه با حجاب کار میکنن و وابسته به هیچ ارگان و سازمانی نیستند… مشکل مالی دارن اگر دستتون بازه کمک تو کار فرهنگی ثواب خوبی داره کافیه به سامانه پیامکشون اس بدید شماره کارت رو میفرستن

افزودن ديدگاه