google اشتغال زنان | حجاب برتر
Find Me Here
11 مارس

اشتغال زنان

مجموعه: صوت

سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اشتغال زنان و مشارکت های اجتماعی آنان

از جمله مسائلی که مطرح می شود اشتغال است. اشتغال بانوان از جمله چیزهایی است که ما با آن موافقیم. با انواع مشارکت های اجتماعی زنان چه از نوع اقتصادی و چه اشتغالات سیاسی و خیرخواهانه و غیره موافقیم.اینها همه خوب است. زن ها نصف جامعه هستند و خیلی خوب است که اگر ما بتوانیم که از این نیم جامعه استفاده بکنیم منتها دوسه تا اصل را باید دید: یک اینکه کار اصلی که کار خانه و مادری است را تحت الشعاع قرار ندهد؛ به نظر هم می رسد که ممکن است اما قدری سخت است، هم درس خوانده اند و هم بچه بزرگ کرده اند.

شما اگر فرزندتان را خودتان بزرگ نکردید، دیگر هیچ کس دیگری نمی تواند این کار را بکند. پدرش هم نمی تواند، فقط مادر می تواند این کار را بکند اما اگر شغل بیرون را انجام ندهید ۱۰ نفر دیگر هستند که آن را انجام دهند.

اینجا وظیفه ای بر دوش دولت است که خانم هایی که کار تمام وقت یا نیمه وقت را قبول کرده اند باید طوری برنامه ریزی شود که آن زنان، به کار خانه برسند؛ با مرخصی و… دولت باید کمک کند که این خانم بتواند به آن قضیه هم برسد.

[tabs][tab title=”دانلود صوت”]سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مشارکت اجتماعی زنان[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • این از بی غیرتی مردان است که عرضه ندارن زن و بچه نون بدن میرن زن میگیرن بعد زنه بره کار کنه واقعا خدا لعنت کنه این مردان را , دوره اخر زمونه دیگه .
    به این مردان نباید نگاه کرد . زن حیف نیست خودشو اذیت کنه واسه همچین مرد بره دادگاه شکایت کنه پدرشو دربیارن بچه اشم بندازه گردنش , بچه اشم عین خودش میشه اگه پسر باشه چون ۷۰ درصد رو دیدم . همین کارارو کردین مردا پررو شدن دیگه . من باشم پدرشو درمیارم یه روز خرجی نده یا یخچال خالی باشه و وسایل ارامشم فراهم نباشه , همین فرداش میرفتم دادگاه تا حقشو بزاره کف دستش .
    چیه هم موقع حق زنان میشه از خودمون بگذریم بعد مردا خوب از حقشون دفاع کنن . نه داداش این خبرا نیست

  • زن وظیفه ای در خانه ندارد غیر از تمکین

  • تمکین یعنی:پاسخ دادن به نیاز جنسی مرد

افزودن ديدگاه