google ریحانه | حجاب برتر
Find Me Here
04 فوریه

ریحانه

مجموعه: صوت

قهرمان در زبان عربی به معنی کارگزار و پادو است به معنی خدمتگزار است. زن این چنین نیست. ریحانه و گل خانه است.

مسئله بعدی که آن مشکل دیگری است درمورد زن، بحث خانواده است. نظر اسلام در مورد زن و خانواده، نظر خیلی روشنی است. المرأۀ سیدۀ بیتها ( بزرگ خانه زن خانه است) این از پیغمبر اکرم(ص) است. جایگاه زن در خانواده همانی است که در گفتارهای گوناگون ائمه علیهم السلام آمده مانند المرأۀ ریحانۀ لیست بقهرمانۀ.

قهرمان در زبان عربی به معنی کارگزار و پادو است به معنی خدمتگزار است. زن این چنین نیست. ریحانه و گل خانه است. بهترین شما (خطاب به مردان) آنهایی هستند که بهترین رفتارها را با همسرانشان دارند. اینها نظرات اسلام است و از این قبیل الی ما شا الله.

ولی در عین حال تحقق خواسته اسلام در خانواده یک امری است که با این بیانات تمام و حل نمی شود احتیاج به پشتوانه قانونی، پشتوانه اجرایی و ضمانت اجرایی دارد و این کار باید انجام بگیرد.

[tabs][tab title=”دانلود صوت”]دانلود سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون نظرات اسلام درمورد زن[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • خداوند نگفته زن در خانه بنشیند . گفته حجاب کند تا شناخته شود یعنی بیرون از خانه.

  • چیه چی شد جواب ندادین موندین توش نه ؟ پس لطف کنین مسایلی که ربطی به دین نداره به زور ربط ندین . اینو از رو دلسوزی میگما چون نصفی از دخترای جوون رو بی دین کردین , کاری کردین همه از دین فراری بشن . بابا یکم اسون بگیرین مثل حجاب زن موقع نماز , اجازه از شوهر , حجاب از ۳ سالگی . جواب خدارو هم باید بدینا حواستون باشه چون خداوند گفته از مققرات من تجاوز نکنید , لطفا جواب منو بدین
    با تشکر

  • چقدر از زن گفتین حالم بد شد . بسه دیگه یکم از وظایف مردان بنویسید

    • امید وطن دوست

      نمود حجاب بیشتر در زنان مشهود است تا مردان فلذا حق بدهید که این نسبت در مطالب نیز حفظ شود

  • پس زنان دیگه تو خانه کار نکنند هههههه

افزودن ديدگاه