google حیات برتر در رسانه های دیجیتال | حجاب برتر
Find Me Here
25 فوریه

حیات برتر در رسانه های دیجیتال

مجموعه: متن

در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد ، تا اثرگذار شود…

پوستر حیات برتر

در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد ، تا اثرگذار شود…(مقام معظم رهبری)

کمبود فعالیت های فرهنگی از یک طرف ، و فقدان هماهنگی مناسب جهت استفاده ی صحیح از تمامی ظرفیت های موجود از طرفی دیگر، و در یک کلام فقدان جبهه ی منسجم و یکپارچه در عرصه ی فرهنگ از ابتدایی ترین دغددغه های گروه فرهنگی هنری حیات برتر است.

این گروه فرهنگی تلاش دارد تا با ارائه ی خدمات و حمایت های رسانه ای و فرهنگی و محتوایی از فعالان فرهنگی مستقل و نهاد های فرهنگی ، در تحقق تمدن نوین اسلامی سهمی هر چند کوچک داشته باشد.

به دلیل کبود نفوذ رسانه های انقلاب اسلامی و هم چنین در جهت ارائه ی الگوی مطلوب محصولات فرهنگی ، گلچین کردن و بازنشر این محصولات ، با نام تولید کننده ی آن ها از مهم ترین اهداف این مجموعه می باشد.

علاوه بر این با شناسایی و معرفی مجموعه ها ومحصولات برتر ،در موضوعات مختلف توسط این مجموعه ، زمینه برای ایجاد ارتباطی مفید و موثر میان فعالان فرهنگی ایجاد خواهد شد.

هم چنین در جهت ارتقای علمی محصولات ، طرح ها وفعالیت های فرهنگی ، حیات برتر درصدد است با ایجاد رابطه ای دوطرفه میان جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی و بدنه ی علمی کشور به این مهم بپردازد.

این امر با برگزاری جلسات و مصاحبه های علمی با مخاطب قراردادن فعالان فرهنگی هر موضوع و ارائه ی اصول دانشی و روشی مورد نیاز جهت فعالیت در آن موضوع انجام خواهد شد.

از آن جا که شکوفا کردن ظرفیت های موجود و هم چنین استفاده ی حداکثری از توانایی های فعالان فرهنگی از مهم ترین سیاست های حیات برتر است ، حمایت رسانه ای و علمی این گروه بر روی مجموعه های کوچک و مستقل در نقاط مختلف کشور متمرکز می باشد…

باشد که با کمک امام زمان علیه السلام در راه ترویج فرهنگ اسلامی قدمی بگذاریم…

 

از شما بزرگوار عزیز دعوت به عمل می آید از غرفه ی

” گروه فرهنگی هنری حیات برتر”

حامی رسانه ای فعالان جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی

در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دیدن فرمایید…

زمان: ۸ الی ۱۱ اسفندماه

مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۳۸ ، غرفه e140

افزودن ديدگاه