google روز جهانی حجاب گرامی باد | حجاب برتر
Find Me Here
01 فوریه

روز جهانی حجاب گرامی باد

مجموعه: متن
بیانیه گروه فرهنگی حیات برتر همزمان با فرارسیدن روز جهانی حجاب…
حمایت از حجاب جهانی
بسم الله الرحمن الرحیم
همزمان با فرا رسیدن یکم فوریه برابر دوازدهم بهمن ماه ، که از طرف جنبش روز جهانی حجاب به ((یک روز با حجاب)) اختصاص یافته، گروه فرهنگی هنری ((حیات برتر)) به عنوان حامی رسانه ای فعالین فرهنگی حوزه ی حجاب و عفاف حمایت خود را از این حرکت اعلام کرده و  به رسمیت شناخته شدن حق پوشش حجاب برای زنان مسلمان و غیر مسلمان تمام دنیا را خواستار است.
حجاب، این فریضه ی الهی و ارزش فطری، مختص اسلام نیست اما در سال های اخیر نه تنها به خاطر بعد فردی و اجتماعی آن، بلکه به خاطر تبدیل شدن آن به پرچم برافراشته ی اسلام عزیز در سرتاسر دنیا اهمیت ویژه و خاصی پیدا کرده و بدین ترتیب هر زن با حجاب در هر نقطه از دنیا زنده نگه دارنده، مبارز، مبلغ و مجسمه ی اسلام در آن نقطه است. در همین راستا گروه فرهنگی هنری حیات برتر به نیابت از تمام فعالین فرهنگی حوزه ی ححاب و عفاف انقلاب اسلامی ایران، حمایت خود را از  تمام بانوان مسلمان و غیر مسلمان محجبه ی دنیا اعلام کرده و از تمامی ظلم ها، ستم ها و محدودیت هایی که به آنها روا داشته می شود بیزاری می جوید.
همچنین، این گروه فرهنگی به تمام دولت های مستکبر جهان که حجاب و عفت زنان را مانع رسیدن به منافع مراکز قدرت و ثروت می انگارند و به دشمنی با آن برخاسته اند اعلام می کند، مخالفت با حیا، تنها ضربه های عمیق تری به ریشه های پوسیده ی تمدن روبه زوال غرب که بر روی خون و استخوان های بردگان آفریقا، بومیان آمریکا و ثروت ملت های آسیا بنا شده خواهد زد و تنها سقوط این شجره ی خبیثه را تسریع و با از میان برچیده شدن بساط ظلم، زمینه برای ظهور نور حق و امر فرج حضرت ولی عصر، منجی عالم بشریت و دوازدهمین امام شیعیان، آماده خواهد شد.
در پایان، این سخن حق تعالى به مشرکان را حسن ختام این بیانیه قرار داده که: بگو [به کافران] که در زمین به نظاره نشسته تا ببینند سرانجام کار تکذیب کنندگان چگونه بود.
قل سیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقبه المکذبین (انعام/ ١١)
گروه فرهنگی حیات برتر

١٢/١٠/٩٢

افزودن ديدگاه