google حجاب دختر سه ساله | حجاب برتر
Find Me Here
19 ژانویه

حجاب دختر سه ساله

مجموعه: صوت

سخنرانی جالب حجت الاسلام انجوی نژاد درمورد تقلید کودکان دختر از همسالان و پدرو مادرشان و نحوه برخورد پدرومادر با آنها

حتی دختر، به بلوغ جنسی رسیده ولی به بلوغی که تو رسیده که نرسیده! توی این سن و سال تقلید داره می کنه و بعضی از پدرو مادرها دارند اشتباه می کنند که گیر می دهند به بچه هاشون در این سن.

این دخترخانم اگر در جایی باشد که اهل حجاب باشند، حجاب را می پسندد می بیند مد است؛ محجبه می شود، خیلی عالی با چادر و مقنعه و تشکیلات(!). حالا چند سالشه؟ ۴ سالشه. ما یه دختر خانمی هست که تقریبا ۳ سالشه از دوستان آن طرف ما هستند حالا چون نوارهای ما رو مقید است که از اینترنت بگیرد امشب کلی می خنده. این بچه اش خیلی باحاله. این وقتی مردم میرم توی خونه خیلی هم علاقه داره مال اون طرف کشوره. اولش این سه ساله با چادر و مقنعه و سربند یازهرا(س) و فلان… انگار همین الان از توی حزب الله لبنان زده بیرون.

دور اول میاد جلوی من یه دور می زنه و سلام می کنه و البته با همون چادر و مقنعه و اینا میاد توی بغل آدم و بعد دور می زنه میره. دور بعدی که میاد خودش هم میگه که گرمه، چادر رو برمی داره. خلاصه توی ۷، ۸ دور آخر، ایشون آماده رفتن به استخره.

می خوای بهش گیر بدی… تو فلسفه حجاب رو نمیدونی؟! بابا این داره تقلید می کنه. ۳ سالشه و از این تقلیدش داره لذت می بره.

[tabs][tab title=”دانلود صوت”]دانلود سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد با حجم ۶۰۰ کیلوبایت[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • در مورد آقای انجوی نژاد بیشتر دقت و تحقیق کنید

  • نمیدونم این مردا چی از جون زنا میخوان که اینقدر در موردشون حرف میزنند .
    الان بهتون بگم بیشتر دخترا از ۸ سالگی خودارضایی میکنن چرا اینارو نمیبینید ؟
    فقط چسبیدید به حجاب زن که یک وقت مردارو تحریک نکنه , پس دختره چی که هرروز با بی حجابی زننده مردان سر و کار داره ؟؟؟؟؟؟؟!!!

افزودن ديدگاه