google چرا بی حجاب باشم؟ | حجاب برتر
Find Me Here
02 جولای

چرا بی حجاب باشم؟

مجموعه: متن

همیشه از منِ چادری می پرسید چرا چادر می پوشی؟ چرا حجاب رو رعایت می کنی؟ ولی یه بار نشد بپرسید از اون بی حجاب که چرا حجاب رو رعایت نمی کنه؟

چرا بی حجاب باشم؟

همیشه از منِ چادری می پرسید چرا چادر می پوشی؟ چرا حجاب رو رعایت می کنی؟ ولی یه بار نشد بپرسید از اون بی حجاب که چرا حجاب رو رعایت نمی کنه؟ چرا بی حجابی رو انتخاب کرده؟ چرا برهنگی رو دوست داره؟
از چه زمانی براتون بیارم که حجاب رو رعایت می کردن خوبه؟ چه قومیتی رو قبول دارید که من براتون بیارم بگم اون ها هم حجاب رو در حد خودشون و بعضی ها هم بیشتر از ما ها داشتن؟ نمونه ذکر کنم؟

در کتاب زن در آینه تاریخ این طور اومده: با توجه به علل ذکر شده و بررسی آثار و نقوش به دست آمده، پیدایش حجاب به دوران پیش از مذاهب مربوط می شود و به این دلایل، عقیده عده ای که می گویند مذهب، موجد(پدید آورنده) حجاب می باشد صحت ندارد ولی باید پذیرفت که در دگرگونی و تکمیل آن بسیار مؤثر بوده است.

حتی در مورد چادر و مقنعه هم از متون تاریخی می شه فهمید که از پوشش های حضرت حوا هم بوده… توی خود قرآن هم اومده که حضرت آدم و حوا از همون اول پوشیده بودن. در ایران و در زمان ایلامی ها و مادها و پارس ها هم حجاب وجود داشته. در بین برخی از این ها هم که حتی خیلی بیشتر از زمان فعلی ما بوده… جالبتر این که کسایی که می گن حجاب رو عرب ها به ایران آوردن این رو بدونن خوبه که عرب ها اصلا حجابی نداشتن و فساد اینقدر بینشون شدت گرفته بود که اسلام حجاب رو دوباره بینشون زنده کرد. و اسلام هم دین عرب ها نیست و دین خداست که برای همه مردم اون رو انتخاب کرده…

خلاصه کنم حرفمو که یه مقدار هم از اون ها دلیل بخواید… ما که بر اساس فطرتمون این کار رو می کنیم….

[tabs][tabs][tab title=”منبع”]چادری ها[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه