google نامه زن امریکایی به زنان مسلمان | حجاب برتر
Find Me Here
13 آگوست

نامه زن امریکایی به زنان مسلمان

مجموعه: فیلم

اکثر ما شاد نیستیم، به من اعتماد کن!

متن نامه جوانا فرانسیس، نویسنده و روزنامه نگار امریکایی به زنان مسلمان لبنان در سال ۲۰۰۶ درمیان تهاجمات اسرائیل در لبنان و جنگ صهیونیست ها، دنیای اسلام به موضوع اصلی خانواده های امریکایی بدل شده است:

من کشتار، مرگ و نابودی را که در لبنان اتفاق افتاده می بینم اما من چیز دیگری را هم می بینم. من شما را می بینم. من نمی توانم کمکی بکنم اما می بینم که تقریبا هر زنی بچه ای بغل کرده یا اطراف او بچه هایی هستند

می بینم هرچند آنها پوششی محجوبانه دارند لیکن هنوز زیباییشان می درخشد. اما این فقط زیبایی بیرونی نیست که متوجه آن می شوم. من چیزی عجیب در درون خود احساس می کنم، غبطه می خورم. من به خاطر تجربیات وحشتناک جنگی که مردم لبنان تجربه کرده اند و توسط دشمن مشترکمان مورد هدف قرارگرفته اند احساس بدی دارم اما نمی توانم کاری انجام بدهم؛ فقط قدرت، زیبایی، عفت و بیش از همه رضایت و شادی تو را تحسین می کنم.

آری، عجیب است اما به ذهن من خطور می کند که تو هرچند تحت بمباران اما از ما خوشحال تری چراکه تو هنوز زندگی طبیعی یک زن را داری. شیوه ای که زنان از ابتدا همواره چنین زندگی می کردند. در غرب هم تا دهه ۱۹۶۰ این چنین معمول بود تا اینکه به وسیله دشمنی مشترک بمباران شدیم اما ما با مهمات واقعی بمباران نشدیم، بلکه با فساد اخلاقی و نیرنگ آلود و زیرکانه از طریق وسوسه بمباران شدیم.

آنها به جای استفاده از بمب افکن ها و جنگنده های امریکایی ما را از هالیوود بمباران کردند.آنها می خواهند بعد از آنکه از بمباران زیرساخت های کشورهای شما فارغ شدند، شما را نیز این گونه بمباران کنند. نمی خواهم این برای تو هم اتفاق بیفتد تو هم احساس خفت پیدا خواهی کرد همان طور که ما می کنیم. تو می توانی از این بمباران ها دوری کنی، اگر لطف کنی و به ما که از نفوذ شیطانی آنها تلفات جدی داده ایم گوش کنی برای اینکه هرچیزی که از هالیوود می بینی مشتی دروغ است، تحریف است، نیزنگی ماهرانه است.

آنها روابط نامشروع را تحت عنوان سرگرمی بی ضرر جلوه می دهند برای اینکه هدف آنها انهدام اساس اخلاق جوامعی است که تشعشعات و امواج برنامه های سمی شان را به آنان مخابره می کنند. ملتمسانه از تو می خواهم سم آن ها را نخوری وقتی که از آن خوردی هیچ پادزهری برای آن نیست. ممکن است نسبتا بهبود بیابی اما هرگز همچون قبل نخواهی شد. بهتر است کاملا از این سم دوری کنی تا اینکه به دنبال شفا از آسیب های که به وجود می آورد باشی.

آنها سعی دارند با فیلم ها و نماهنگ های شهوت انگیز، به دروغ ما زنان امریکایی را شاد و راضی نشان دهند مفتخر به لباس پوشیدن چون هرزه ها و قانع بودن به نداشتن خانواده و تو را این چنین وسوسه می کنند. اکثر ما شاد نیستیم، به من اعتماد کن!

میلیون ها نفر از ما داروهای ضدافسردگی مصرف می کنیم، از شغل هایمان متنفریم و شب ها به خاطر مردانی که می گفتند دوستمان دارند، ولی حریصانه از ما سوءاستفاده می کنند و می روند، گریه می کنیم. آنها می خواهند خانواده های شما را از بین ببرند و شما را متقاعد کنند که فرزندان کمتری داشته باشید. آنها با جلوه دادن ازدواج به عنوان شکلی از بردگی، مادری به عنوان نفرین و با جلوه دادن باحیا بودن و پاک ماندن به عنوان عقب افتادگی و املی چنین می کنند.

آنها می خواهند خودت، ارزش خودت را پایین آوری و ایمان و اعتقاداتت را از دست بدهی…

[tabs][tab title=”دانلود با کیفیت متوسط”]دانلود کلیپ با حجم  ۵۱ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”]دانلود کلیپ با حجم ۲۷ مگابایت[/tab][/tabs]

Video: نامه زن امریکایی به زنان مسلمان

متن نامه جوانا فرانسیس، نویسنده و روزنامه نگار امریکایی به زنان مسلمان لبنان در سال ۲۰۰۶ درمیان تهاجمات اسرائیل در ل%

سیستم ارسال دیدگاه بسته شده است