google لباس هیجان انگیز | حجاب برتر
Find Me Here
24 جولای

لباس هیجان انگیز

مجموعه: متن

چند روز پیش در همایش فعالین حجاب و عفاف که در مشهد برگزار شد، دکتر رحیم پور ازغدی به عنوان یکی از سخنرانان مراسم، حرف های جالبی زد…

سخنرانی های رحیم پورازغدی درمورد لباس های هیجان انگیز در داخل خانه

سخنرانی دکتر پوازغدی معمولا به خاطر اطلاعات ناب و مستندی که از تاریخ و اتفاقات روزمره جامعه دارد بسیار دلنشین است و معمولا کسی که چند دقیقه از صحبت های وی را گوش کند مسلما تا پایان آن پای صحبت هایش می نشیند.

در این مراسم که از فعالین حجاب سراسر کشور هم حضور داشتند و از شبکه افق ایران هم پخش زنده می شد، دکتر رحیم پورازغدی شاید حرف هایی زد که در برنامه های ضبط شده هم نمی توان ردپاهای آن را یافت چراکه معمولا سانسور می شود ولی ایشان (که شاید از پخش زنده مراسم خبر نداشت) شروع به انتقادهای صریح از وضعیت موجود حجاب و عفاف در جامعه کرد. ایشان در این سخنرانی به این شبهه که دوست دارم در جامعه این طور باشم و حجاب نداشته باشم؛ اشاره کردند و گفتند که شما فرض کنید بهترین اتومبیل را دارید و دوست دارید آن را به دیوار بکوبید، خب بروید در بیابان و این کار را بکنید نه اینکه در وسط جامعه، نظم و آرامش اجتماعی را به هم بزنید چون دوست دارید با اتومبیل تان اینطور رفتار کنید.

همین مسئله در جامعه هم صادق نیست، چطور است که وقتی در جامعه پایمان به جایی گیر می کند یا گاهی به زمین می خوریم اولین کاری که انجام می دهیم این است که به دیگران نگاه کنیم ببینیم آنها چه برداشتی از این اتفاق دارند. حتی نگاه نمی کنیم ببینیم چه صدمه ای دیده ایم! چطور همین افراد می گویند که حجاب مال خودمان است و هرطور بخواهیم در جامعه رفتار می کنیم؟! (البته این پاراگراف از ایشان نیست)

سخن بعدی ایشان درمورد تخلیه غریزه جنسی در داخل خانواده است. ایشان گفتند که زن همان طور که پوششی کامل و محکم را در خارج از منزل رعایت می کند برعکس آن را باید در خانه داشته باشد؛ یعنی لباس هایی که هیجان را برمی انگیزد به تن کند و فضای خانه را برای امر تخلیه جنسی و ارضای تمایلات شوهر نسبت به زیبایی ها و زینت زنان آماده کند. اگر مرد و زن به این صورت در داخل خانه، تمایلات جنسی را ارضا کنند حتی مرد نیازی ندارد که در جامعه به زنان دیگر نگاهی بیندازد چه برسد به اینکه بخواهد آن را کنترل کند. زن هم همین طور، دیگر نگاهش به سمت مردان دیگر نمی رود. (البته این نکته مغفول نماند که در خانواده زمانی که نوجوانی حضور دارد بهتر است که زن و مرد لباس های پوشیده تری به تن کنند)

پس این طور نیست که زن و مرد در داخل خانواده هم دارای محدودیت هایی باشند. اتفاقا زن و مرد بیشترین آزادی ممکن را نسبت به هم دارند. حتی رقص که در هرصورتی حرام است برای داخل خانه و زن و شوهر ممنوع نیست.

 

امید وطن دوست – نویسنده اختصاصی وب سایت حجاب برتر

افزودن ديدگاه