google غیرت مردان روسیه برای کدام بانو ؟! | حجاب برتر
Find Me Here
23 جولای

غیرت مردان روسیه برای کدام بانو ؟!

مجموعه: فیلم

در این دوربین مخفی که در کشور روسیه گرفته شده است شاهد دو وضعیت خواهیم بود. دو وضعیتی که مردان این کشور واکنش های مختلفی نسبت به زنان نشان می دهند…

در این ویدئو شاهد خواهیم بود که دو زن روسی، یکی با حجاب اسلامی و دیگری بدون حجاب اسلامی در یکی از مراکز خرید کشور روسیه حاضر می شوند تا واکنش مردان به خودشان را ببینند. توضیحی که در این ویدئو باید داد این است که در گوشه بالا سمت چپ ویدئو دو علامت وجود دارد: یکی علامت چشم که به معنی نگاه های سوء و آزار و اذیت زنان است و علامت دیگری به شکل سپر به معنی دفاع مردان دیگر از آن زن می باشد.

در این ویدئو نهایتا زنی که با حجاب اسلامی در مرکز خرید می رود هم از نگاه های سوء کمتری برخوردار است و هم در صورت نگاه های غیرمتعارف مردان توسط مردان دیگر این کشور مورد مواخذه قرار می گیرد.

بیش از این توضیح نمی دهم و شما را دعوت می کنم تا این ویدئو را با دقت مشاهده نمایید:

[tabs][tab title=”دانلود ویدئو با کیفیت متوسط”]دانلود کلیپ دوربین مخفی غیرت مردان روسی با حجم ۱۹٫۲ مگابایت[/tab] [/tabs]

۰ دیدگاه
  • چقدره جالب خیلی عالی بود واقعا …
    ولی در اینجا به دو شخص زن و مرد توهین میشه ؛
    مرد را شهوتران و حیوان و عوضی معرفی میکنند
    و زنان را طعمه و ضعیف
    این کارا و حرفا درست نیست

  • سلام..تهمت بزرگی به آقا و امام خمینی میزنند و اینکه ایشان گفته اند که دختران می توانند بدون اجازه پدر عقد موقت کنند…
    لطفا این دروغ بزرگ که باعث زناکار شدن دختران عفیف می شود را در حد وبسایت خودتان یا بیشت از طریق دوستانتان پیگیری کنید و درباره اش هشدار دهید چون در شبکه های اجتماعی پسران بیشماری در حال تجاوز به دختران بی نوا علی الخصوص دختران خوابگاهی هستند به این شیوه…

    موفق باشید در پناه خدا باشید
    ازتون ممنونم بابت حرفای خوبتون درباره حجاب

    • امید وطن دوست

      سلام
      این مسئله ای که می فرمایید اخیرا کجاها مشاهده کرده اید؟

  • سلام فکر می کنم توضیحی که در مورد ویدئو نوشتید اشتباه است.
    دو خانم در مرکز خرید حاضر می شوند و مثلا براشون مزاحمت پیش میاد، در مورد اول که خانم بی حجاب هست هر کس که جریان رو میبینه حاضر به دفاع نمیشه و فقط میگذره و در مورد دوم که خانم با حجاب هست هر کس که صحنه رو می بینه عکس العمل نشون میشه و به دفاع از خانم با حجاب اقدام می کنه.
    علامت های بالا هم این طور توجیح میشن. چند مشاهده و چند دفاع. قسمت اول ۱۷ مشاهده و ۰ دفاع توسط مشاهده کننده و قسمت دوم هم ۱۰ مشاهده و ۱۰ دفاع توسط مشاهده کننده.

  • باسلام.من به عنوان یک دختر ایرانی و مسلمان خوشحالم که حجاب باعث شده است در کشور های غیر اسلامی هم زنان با حجاب موجب غیرت بعضی از مردان می شوند؛که شاید در زندگی خود طعم غیرت را حس نکرده اند.
    و در آخر واقعا کلیپ عالی بود.بازم از این نوع کلیپ ها در سایت بگذارید.
    ممنون از سایت خوبتون….

  • سلام خداقوت
    بنده خیلی وقته که شمارو لینک کردم لطفا لوگوی بنده روهم توو سایتتون بذارید لوگوی وبلاگ قبلیمو فرموده بودید بفرستم بذارید ولی نذاشتید
    لطفا لوگوی وبلاگ جدیدمو توو سایت زیباتون بذارید

    بی تو *طراحی و گرافیک *

    بنده آماده ام توو طرح های درمورد حجاب و چادر هم بهتون کمک کنم

    منتظر جوابتونم یه سری به ما بزنید

  • ساختگیه باور نکنید , تو این دنیا همه اش دروغه دروغ .
    اگرم راست باشه حتما مردی که نگاه میکرده به زن ایرانی ندید پدید بوده

    • اینجا هیچ کدوم ایرانی نبودنا
      زنو مرد اصلی باهم هماهنگن یه با مثلا(ساختگی) مرده یه دختره بی حجاب(با حجاب عرف روسیه)رو خفت میکنه مردم میبینن هیچی نمیگن رد میشن یه بار دیگه بازم با هماهنگی مثلا یه دختر با حجاب اسلامی رو خفت می کنه ای بار مردم روسیه عکس العمل نشون میدن و متعرض پسر میشن و این مصداق همون ایه قرانه که میگه:
      یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِکَ أَدْنَى أَنْ یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا(الأحزاب/۵۹)
      ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها [= روسری‌های بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است؛ (و اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.
      بله این وعده ی خداست و خدا دروغ نمیگه اسما خانوم گل

    • با سلام
      شما کلا با همه چی مخالف هستید
      و احتمالا دوست دارید آزاد زندگی کنید
      و چیزی یا کسی سربارتون نباشه تا نکنه با خواسته تون مخالف باشه!!

  • توضیحی که نوشتید اشتباهه اقای وطن دوست توضیحی که در پاسخ به اسما خانوم دادم درسته دقت کنید همونطور که دوست دیگری در بالا گفته
    به هر کس دیگه هم که نشون دادم همینو که میگم فهمید

  • واقعا ازتون ممنونم

  • فیلم بسیار زیبایی بود چون نشون می ده حتی مردهایی که ممکنه دینشون به حجاب تاکیدی نداشته باشه هم برای زن های محجبه ارزش قایل هستن و اون رو لایق عدم تعارض می دونن و اون رو بالاتر و باارزش تر می دونن و به عقیده ی اون دختر که حفظ حجاب و دوری از نامحرم بوده احترام می گذارن.
    ممنون از وبلاگ قشنگتون .

افزودن ديدگاه