google بهانه بلد نیستیم... | حجاب برتر
Find Me Here
05 جولای

بهانه بلد نیستیم…

مجموعه: متن

برخی بهانه می آورند که ما بلد نیستیم یا اینکه نمی توانیم…

بهانه بلد نیستیم

در زمینه امر به معروف ونهی از منکر و آگاه سازی مردم مسئله ای مورد توجه است و آن این است که بسیاری از نویسندگان و وبلاگ داران به بهانه اینکه بلد نیستند درست تبلیغ حجاب و فروع دین را انجام دهند می گویند ما اصلا وارد این وادی نمی شویم. به همین خاطر هم گوشه ای گزیده و به عبادت خودشان می پردازند و می گویند که در این دوران کلاه خودمان را سفت نگه داریم از همه چیز بهتر است.

نکته ای که مورد توجه است این است که هیچ کس از ابتدای تولد خودش، مبلغ و گسترش دهنده دین متولد نشده و هرکسی که امروز امر به معروف خودش را در فضای مجازی آغاز کرده به دنبال یادگیری آن رفته است. به عنوان مثال حدود سه هفته پیش بود که یکی از بانوان خوب کشورمان در صفحه یک بازیگر سینما حضور یافته بود و به شکلی فوق العاده امر به معروف و نهی از منکر کرده بود به طوری که تحسین آن بانوی بازیگر را هم برانگیخت. من که خودم تا به حال امر به معروف به این خوبی و مودبی ندیده بودم لحظه ای به فکر فرو رفتم که این بانو با اینکه غیرتش به جوش آمده و از لباس پوشیدن های این بازیگر ناراضی است(مرحله اول امر به معروف و نهی از منکر) اما ادب را فدای تذکر نکزده است.

اگر می گوییم امر به معروف و نهی از منکر را بلد نیستیم اصلا دلیلی برای این نیست که نرویم و طریقه آن را یادنگیریم بلکه اگر مسلمانی هستیم که دارای اطلاعات خوب و مفیدی هستیم باید برویم و روش های گسترش آن را یادبگیریم و به قول معروف وارد گود شویم و از هیچ چیز نهراسیم چون چیزی که ما مسلمین در برابر غیرمسلمانان در تبلیغ دین و فروع دین داریم برکت است به طوری که شاید سخن یک نفر ما تاثیر بمباران های رسانه ای دشمن را به خاطر آن نیت خالصمان خنثی کند.

امید وطن دوست – نویسنده اختصاصی وب سایت حجاب برتر

۰ دیدگاه
  • همانطور که امام حسن و حسین میخواستن طرز صحیح وضو را به ان مرد یاد بدهند که موجب ناراحتی اون نشه ,
    ماهم باید طرز صحیح نهی از منکر را یاد بگیریم که نتیجه ی عکس نده , مثل حجاب کت به هرکس بگی بدش میاد بدتر میکنه .
    نمونه اش خودم توی حرم موهام یه ذره ذره بیرون بود مرد گفت …
    منم بدم اومد دیگه پامو نزاشتم حرم ینی دیگه نمیرم

  • سلام وعرض ادب به خانم اسما،امیدوارم شما سعادتمند بشید.

    عاطفه ی امامان معصوم(علیهم السلام) در حد اعلایی قرار دارد به طوری که هنگام رحلت حضرت رسول(صلی الله علیه وآله وسلم) از خداوند ضمانت آمرزش امتش را خواستار شدند،ونمونه های بسیار فراوان درسیره ائمه(علیهم السلام)…پس شایسته است بانویی به فهمیدگی شما اخترام وحرمت صاحب حرم را نگهدارید وبدانید زائر رنج سفر وخطر را برای رسیدن به امامی که منتصب از جانب خداست به جان شیرین بخرد،حرفهایی که حضرت زینب(سلام الله علیه)شنیدند وکتک هایی که خوردند باتازیانه رنجها واسارتی که دیدند فقط وفقط بخاطر خدا واسلام سختر از شنیدن امربه معروف نیست،حالا بعضی غرضی ندارند ولی بیانشان طور دیگریست شما بزرگواری کنید و امامتان را تنها نگذارید،امامان ما درحیاتشان کم ناملایمات وغربت ندیدند

افزودن ديدگاه