google نظر 8 میلیارد انسان مهم است؟! | حجاب برتر
Find Me Here
25 ژوئن

نظر ۸ میلیارد انسان مهم است؟!

مجموعه: متن

اگر نظر تمامی انسان ها برای فردی مهم باشد این فرد ۸ میلیارد نوع پوشش و رفتار در زندگی اش می تواند داشته باشد که متاسفانه عمرش کفاف این ۸ میلیارد روش زندگی را ندارد پس…

8 میلیارد نظر در عالم

مگر نمی گویید می خواهید زیباتر از همه باشید مگر نمی خواهید متفاوت از دیگران باشید خوب اگر این زیبایی ماندگار باشد پس نباید متغیر و زوال پذیر باشد. در صورتی که هر روز و سالی که می گذرد چهره تغییر می کند. عکس بچگی خود را دیده اید چه زیبا و دوست داشتنی هستند گویا در قلب آدم جای می گیرند آیا این زیبایی در چهره ی آنها و یا در این است که هیچ کدام پوششی بر سر و روی خود ندارد؟ و یا این زیبایی در خلوص و پاک بودن و بدون هیچ غل و غش بودن آنهاست؟!

پس زیبایی که می خواهید در خود ظاهر کنید با سر و رو و صورت می توان ظاهر کرد و یا اینکه باید سیرت خود را تغییر دهید؟

باید از توجه دیگران دست بردارید هر چه هست خودتان هستید و نظر دیگران برای خودشان محترم است. اگر قرار باشد مطابق با نظر دیگران خودت را تغییر دهی که روی کره ی زمین میلیاردها آدم زندگی می کنند خوب آیا من باید به نظر همه ی آنها توجه کنم. مسلماً خیر. من می خواهم خودم باشد و نه دیگری و یا حتی برای دیگری باشم. زمانی که توانستم به این سرمایه ای که در من است دست یابم می توانم همه ی امور را مطابق خواسته خود کنم. همه چیز مطابق میل خودم می شود. ولی این رستگاری و سعادت اصلاً در تطابق نظر دیگران نیست چون همه که از درون من خبر ندارند و نمی خواهند که من خودم باشند آنها می خواهند من تا حدی که قابل استفاده باشم برای آنها باشم . به محض اینکه مقداری از انتظارات آنها را برآورده نکردم از من اعراض می کنند. حال خود قضاوت کنید باز هم حاضر هستید که آنگونه که دیگری می خواهد باشید و خود را فدای کسی کنید که شما را مانند ابزار برآورده کننده ی نیاز خود می بیند!!!

نوشته یکی از نویسندگان وب سایت حجاب برتر

۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه