google جریان امتحان کردن حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
25 فوریه

جریان امتحان کردن حجاب

مجموعه: متن

مدتی است جریان امتحان کردن حجاب در غرب راه افتاده است… آیا ایده ای برای حجاب در ایران هست؟!

کار نکرده 36 سال اخیر ما

برای اولین بار در دانشگاه «آیووا» برنامه حجاب برگزار و در آن از دانشجویان غیرمسلمان دعوت شد تا ضمن امتحان کردن حجاب اسلامی در میزگردی با این عنوان در دانشگاه شرکت کنند و با فلسفه و دلایل تمایل بانوان مسلمان به استفاده از حجاب آشنا شوند.

همچنین برای اولین بار هفته شناخت اسلام در دانشگاه آیووا برگزار می‌شود و تا پایان این هفته در محل دانشگاه دایر خواهد بود.

مصطفی ابراهیم، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه آیوا گفت: با وجود همه مسائلی که در خبرها به آن‌ها پرداخته می‌شود، می‌خواهیم تلاش کنیم تا فاصله میان آنچه مردم فکر می‌کنند که در مورد اسلام می‌دانند و آنچه حقیقت اسلام است، کاهش و به سؤالات پاسخ دهیم.

در این هفته برنامه‌های متعددی به منظور افزایش شناخت و آگاهی دانشجویان و اساتید نسبت به اسلام برگزار می‌شود که برپایی نمایشگاه اسلام در کتابخانه اصلی دانشگاه آیووا از آن جمله است.

در این نمایشگاه که از دوشنبه، ۲۷ بهمن آغاز شد، به سؤالاتی که در اذهان دانشجویان در مورد اسلام ایجاد شده، به ویژه در مورد اصول اسلام، اسلام و علم و همچنین اسلام و ازدواج پاسخ داده شد.

همچنین برگزاری مراسم یک روز روزه‌داری از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

نها کریم، نائب رئیس انجمن دانشجویان مسلمان آیووا گفت: گرچه هدف اصلی این برنامه آموزش و آگاهی‌بخشی در مورد اسلام است، گردهم آوردن دانشجویان در کنار هم نیز بسیار مهم است.

وی افزود: با برگزاری این برنامه همچنین می‌خواهیم دانشجویان مسلمان را نیز بیشتر به هم نزدیک کنیم. با همه اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، بد نیست که هرازگاهی چهره‌های مسلمانان بیشتری را دور و برمان ببینیم.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • به نظرم مقوله حجاب در ایران رو بسپارید به دست الهام چرخنده
    در عرض ۳۰ ثانیه همه رو چادری میکنه !!!!

افزودن ديدگاه