google نبود درس حجاب در مدارس | حجاب برتر
Find Me Here
15 فوریه

نبود درس حجاب در مدارس

مجموعه: متن

نبود درسی که مستقیم یا غیرمستقیم به حجاب اشاراتی داشته باشد یکی از نقاط منفی است. هرکشوری اولین کاری که می تواند انجام دهد آموزش به کودکان آن کشور است…

نبود درس حجاب در مدارس

کاظمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حتی در کلیساهای اروپایی و آمریکایی هم تأثیرگذار بود، گفت: ۹۰ درصد رسانه‌های کشورهای آمریکا و اروپا، اسرائیلی هستند و همیشه تلاش می‌کنند و سعی داشتند که بین مسیحی‌ها و مسلمانان جنگ ایجاد کنند؛ اما به برکت اثر خون پاک شهدای شما نتوانستند.

رئیس دانشگاه آمستردام هلند افزود: اسرائیل و شیطان پرست‌ها از انقلاب شما می‌ترسند، آنان می‌گویند اگر در کشوری، فرهنگ را تغییر دهیم آن را تسخیر می‌کنیم. وزیر آمریکا گفته بود؛ عراق را با بمباران و ایران را با فرهنگ بکشید.

وی در خصوص فیلم‌های ایرانی گفت: غربی‌ها نمی‌خواهند که فیلم بسازید بلکه می‌خواهند شما از آنان فیلم بخرید. آنان می‌گویند باید کاری کرد که فیلمسازان مسلمان هدفشان پول باشد یا ریاکاری.

رئیس دانشگاه آمستردام هلند همچنین با انتقاد از اینکه هنوز بعد از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب متأسفانه سرفصل کتاب‌های درسی کشور ایران تغییر نکرده، گفت: هنوز در کتاب‌های درسی روان شناسان شاهد هستیم که فروید را تدریس می‌کنند که دنیا را بی دین کرده است. ۳۰ از انقلاب می‌گذرد؛ اما هنوز در مدارس و دانشگاه‌ها یک درس درباره حجاب نیست.

وی گفت: یکی دیگر از عواملی که انقلاب شما را تهدید می‌کند بالا رفتن سن ازدواج است.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز [/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • خیالتون راحت تو مدارس مذهبی از این چیزا هست.
    تو دینی هم هست.
    این کارا فایده نداره هرچی بگید جوونا بدتر میکنن.
    خداروشکر بعد راهنمایی تو دبیرستانمون غیردولتی بود مدیرمون گیر به حجاب نمیداد اینقدر بچه ها دوسش داشتن,بچه های خیلی خوبی هم بودن.
    ولی تو راهنمایی اووووف از مدیره به عنوان عزراییل یاد میکردن و نفرت داشتن ازش,خداییش قیافه مکروهی داشت اووووق

افزودن ديدگاه