google کلیمیان مثل مسلمانان | حجاب برتر
Find Me Here
22 دسامبر

کلیمیان مثل مسلمانان

مجموعه: متن

نماینده کلیمیان تهران :هالیوود در تلاش است که چهره ای کریه از بانوان ارائه دهد

کلیمیان مثل مسلمانان

سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان تهران با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در ادیان ابراهیمی اظهار داشت: رعایت حجاب، تقوا و کرامت انسانی از بارزترین ارزش‌های انسانی است که در همه ادیان الهی به آن تاکید ویژه شده است.

نماینده کلیمیان تهران با اشاره به پیام‌های دین یهود برای رعایت حجاب افزود: رعایت حجاب در همه ادیان ابراهیمی توصیه شده و دین یهود نیز دستورالعمل‌های ویژه‌ای در این زمینه دارد؛ در دین یهود همانند دین اسلام نیز به پرهیز از اختلاط بی‌مورد زن و مرد برای حفظ ارزش والای زن تاکید ویژه شده‌ است.

وی یادآور شد: دین یهود در کنار ادیان ابراهیمی به ویژه دین مبین اسلام برای سلامت روانی جامعه به پاکدامنی و حفظ حجاب توجه ویژه دارد بنابراین باید در نظر داشت که رعایت قوانین الهی در ادیان توحیدی سبب سیر در راه سعادت می‌شود.

مره‌صدق با اشاره به تمرکز صنعت‌گران هالیوود برای ساخت فیلم‎هایی با موضوع زیر سئوال بردن عفاف و حجاب تصریح کرد: کارگردان فیلم‌های هالیوودی با ساخت فیلم‎‌هایی با درون‌مایه وحشی‌گری، قتل، خشونت و جنایت زنان، سعی دارند چهره‌ای کریه از زن به نمایش بگذارند که ارزش‌های اسلامی زن را زیر پا می‌گذارد.

نماینده کلیمیان تهران گفت: غرب برای تحقیر زنان فرهیخته در ادیان الهی با ترویج استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکی و ترویج بی‌بندوباری سعی در تحریک غرایز حیوانی و زیرسئوال بردن کرامت انسانی زن دارد، بنابراین حتی بازیگران ادیان توحیدی نیز نباید از بازیگران غربی الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به نگاه فمینیستی به زن در غرب بیان کرد: بدترین نگاه به زن نگاه برابری زن و مرد است، زیرا وقتی خداوند متعال زن و مرد را با روحیات متفاوت خلق می‌کند، نهایت ظلم است اگر از دو گروه موجود یک نوع رفتار را مطالبه کند؛ به‌همین منظور خداوند به سبب ظرافت خلقت زنان از آن‌ها انتظارات ویژه‌ای دارد.

[tabs active=”3″][tabs] [tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab][/tabs]

افزودن ديدگاه