google بعدش، حجاب خودش می آید... | حجاب برتر
Find Me Here
25 دسامبر

بعدش، حجاب خودش می آید…

مجموعه: متن

چهاردهمین نوشته از کاربران وب سایت حجاب برتر

بعدش خودش حجاب می آید

باسلام.امیدوارم رهروی خوبی برای پیشوایان عصمت و حجاب و سردمداران رشیده آن و سیده آنها فاطمه زهرا (س) باشیم.ممنونم از این همه تلاش،ممنونم از این همه وجدانی که به خرج می دهید.اجرتان با صاحب الامر (عج)…

اما برادر و خواهر عزیزم که این مطلب رامی خوانی می خواهم بگویم جای یک حرف هایی همیشه سر زبان آنهایی که دغدغه حجاب دارند خالی است.. و آن نیازی است که همیشه در این فضاها حس می کنم.

هیچ وقت کسی را آن قدر پر حوصله نمی بینم که از پس حجاب حجاب حجاب کردنش حرفی در آید که تکراری نباشد و حتی لاییک ترین انسان را با منطقش به سکوت و تفکر وادارد؛جای تحلیل های آبکی بیاید آدم ها را جذب کند و شوق و ذوقی عظیم ایجاد کند.من سخت به این حرف الهام چرخنده فکر می کنم که : اگر مابلد بودیم مثل آنور آبی ها که خواننده هایشان را بت می کنند و به جهان می شناسانند همان طور بزرگی های زهرا (س)و علی (ع) رابه جهان بشناسانیم الان جهان پر بود از زهرایی و مولایی.

بیایید این کار را بکنیم. روان شناس ها را بگوییم بیایند در تحلیل شخصیت امروزی آنها بگویند. آن وقت نماز و حجاب خودش می آید. مگر آنها عریانی را مستقیم می گویند.خیر …آنها عریانی را مستقیما تبلیغ نمی کنند.بلکه از طریق آدم هایشان …از طریق ایدیولوژی خود؛ جای اینها خیلی خالی است.و حرفا زیادند.و دردها و دریغ ها بسیار.

نوشته یازهرا (س)

۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه