google راهبرد اشاعه حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
24 نوامبر

راهبرد اشاعه حجاب

مجموعه: متن

این سالیانی که ما می بینیم که تغییراتی در نوع پوشش مردم ایران اتفاق افتاده است نشان از این دارد که ما وظیفه تبلیغی مان را درست انجام نداده ایم…

راهبردهای ترویج حجاب

اینکه از انقلاب تا کنون ما همچنان مشکل پوشش را در جامعه داشته‌ایم و با انقلاب یک تکانی خورد و رشدی کرد ولی با تسلط غرب تا کنون این وضعیت رکود کرده است، این شرایط نشان از این دارد که ما تا کنون نتوانسته‌ایم وظیفه‌ی تبلیغی خود را انجام دهیم یعنی خیلی از مردم هنوز اطلاعی از وجوب حجاب را ندارند یا اگر هم دارند یک سیاهه‌ای مبهم در پس پرده‌ی ذهنش دارد که با مقداری جهت‌دهی می‌توان آن مفهوم را به سمتی سوق داد.

این جهت‌دهی از سال ۵۷ تا کنون با منهدم شدن استعمار مستقیم غرب به استعمار پنهان متوسل شده‌اند. در این مسیر از هر اقدامی برای انحراف در مبانی تفکری مسلمانان فروگذار نکرده‌اند.

تا کنون این مقدمات را چیده‌ام که بگویم؛ ما تا کنون شأن تبلیغی خود را به جا نیاورده‌ایم و بعد از اینکه تبلیغ کامل شد باید به امر معروف و نهی از منکر بپردازیم.

برای شروع تبلیغ هم باید از امور ساده و راحت شروع کرد مانند پیامبر که می‌فرمودند «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» یعنی صرف گفتن یک «لا اله الا الله» پیامبر رستگاری آن‌ها را تضمین می‌کرده است. این شروع کار باید با ایجاد همدلی و سلم همراه باشد. یعنی یک سری از اصول ثابت خود را با آن‌ها مرور کنیم.

نکات:

  • خودمان را از آن‌ها جدا ندانیم که نتوانیم با هم ارتباط برقرار کنیم.
  • برخورد شدید و امر و نهی‌های پی در پی باعث جری شدن طرف مقابل و تأثیر عکس خواهد داشت.
  • در مرتبه‌ی اول بحث عقلی نیاز است. بعد از آن با پذیرش اصل حجاب به معنا بخشی و وجهه‌ی مذهبی دادن به آن می‌پردازیم.

 

نوشته یکی از نویسندگان وب سایت حجاب برتر

۰ دیدگاه
  • سلام . خدا قوت. لطفا در سایت خوبتون علاوه بر حجاب خانم ها در مورد حجاب آقایان نیز صحبت کنید. حتما دیدید تو خیابون بعضی آقا پسرا چه طوری می گردن؟!!!!!!!

  • تبلیغات فایده نداره اینجوری جوونا زده میشن . از همون اول اگه حجاب دختر و پسران را جدی میگرفتید الان فساد جامعه رو نمیگرفت .
    الان همه به فکر خودشونند کسی دیگه اهمیت نمیده این کارارو هم میکنن که بگن مثلا ما به فکر جووناییم . ما که تا حالا ندیدیم .
    خیلی به فکرید نزارید لباسای مبتذل وارد جامعه بشه . الان همه ی جوونا معتاد شدن دیکه غیرتم ندارن . چرا جلوی اینارو نمیگیرید ؟ جامعه داره نابود میشه ای خدا خودت کمکشون کن . به این میگن بی غیرتی جوونا که هیچ کس کاری نمیکنه .

افزودن ديدگاه