google دشمن چیکارش می کنه؟! | حجاب برتر
Find Me Here
06 نوامبر

دشمن چیکارش می کنه؟!

مجموعه: متن

می دونید الان چقدر بی بی سی و سی ان ان درموردتون صحبت می کنن؟!

دشمن چیکارش می کنه؟

یک اتفاق و دیالوگ توی فیلم آژانس شیشه ای هست که احتمالا خیلی از ما حزب اللهی ها به این فیلم ارادت داشته باشیم. دقیقشو یادم نیست ولی این طور بود که بعد از اینکه گروگان گیری رو انجام میدن، پلیس امنیت ملی میاد و میگه: می دونید الان چقدر بی بی سی و سی ان ان درموردتون صحبت می کنن؟!

البته شاید در دید اول ما بگوییم که اصلا کار ما به بی بی سی و سی ان ان چه ربطی دارد؟ اما باید گفت شاید ما این طور بگوییم اما آنها کار دارند. در واقع اصل کار این است که ما طبق دلخواه خودمان صحبت می کنیم ولی آنها طبق دلخواه خودشان می شنوند…!

ما در ایران هستیم و به زعم خودمان کار اشتباهی نمی کنیم. ما حزب اللهی ها اسیدپاشی نکرده ایم (که اگر کرده باشیم دیگر حزب اللهی نیستیم!) اما آنها می خواهند این طور بگویند که ما اسیدپاشی کرده ایم.

قدری باید حواسمان به رفتارهایمان باشد. می خواهم نکته ای بگویم و آن اینکه چرا رسانه همه اش باید دست آنها باشد؟ چرا ما نباید رسانه های خودمان را داشته باشیم تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم. پر واضح است که تنها با تظاهرات نمی توان با این تهاجم رسانه ای مقابله کرد که اگر می شد در این سی و چندسال غلبه کرده بودیم…

باید با سلاح خودشان به سراغشان رفت. در زمان یکی از شاهان صفوی، به مبارزه با دشمن رفتند. ایرانیان، تیر و کمان داشتند غافل از اینکه دشمن از توپ های جنگی و تفنگ استفاده می کند. آنجا اگر تعداد لشکریان هم ده ها برابر دشمن باشد هیچ کاری از ایشان ساخته نیست. بعدها که توانستند از آن سلاح ها داشته باشند توانستند غلبه کنند. در دفاع مقدس هم همین مسئله مصداق دارد. اگر می نشستیم و سلاح نمی ساختیم تا الان مرده بودیم( چون کشورهای دیگر سلاح نمی دادند).

پس نشستن بس است. انقلاب اسلامی انجام نشد که اکنون ما تنها بنشینیم و با طبقات دیگر اجتماع مسابقه بخور بخور و استراحت راه بیندازیم… انقلاب اسلامی بنایش بر حرکت بود وگرنه در دوره های مختلفی استعداد انقلاب اسلامی وجود داشت چنانکه در زمان مشروطه نیز چنین بود اما آن زمان انقلاب به ثمر نرسیده ملت نشستند به خوردن ثمره ای که عملا وجود خارجی نداشت.

امروز وقتی از خیابان انقلاب کتاب خریده بودم و به خانه برمی گشتم، سوار تاکسی شدم. یک بانوی محجبه صندلی جلو و سه مرد هم عقب نشسته بودیم. راننده گفت که من فکر می کردم از فلان مسیر (که زودتر به مقصد می رسد) می روید که این خانم کار ما را خراب کرد. پسری که کنار دست من نشسته بود (من وسط بودم) گفت نه من هم از این مسیر می روم… راننده گفت: دیگه بدتر!

و این درحالی بود که صدای مداحی تاکسی بلند شد… من هم گفتم: من هم از همین مسیر می روم و با حالت شوخی گفتم : شدیم ۳ به ۱!!

حتما حمایت از محجبه ها این طور نیست که مستقیما برویم و در گوش کم حجاب ها فریاد بزنیم. یا آنکه فقط در تظاهرات نمادین شرکت کنیم. اگر همین اتفاق کوچک در هرجایی که احتمال تحقیر کردن یک محجبه می رود انجام شود همین مسئله بسیارتاثیر گذار خواهد بود به طوری که حداقل می دانم آن راننده دیگر شیطنت بازی اش نمی گیرد تا با آن حالت با آن بانوی محجبه صحبت کند.

کار سختی نیست. کافی است حواسمان باشد و حالش را داشته باشیم( حال جسمی را می گویم، روحی به جای خود…) و این دو همان چیزهایی است که دشمن نمی خواهد ما آنها را داشته باشیم…

و چه خوب گفت حضرت روح الله که : جهاد اکبر مبارزه با نفس است…

امید وطن دوست -نویسنده وب سایت حجاب برتر

 

۰ دیدگاه
  • سلام
    عالی بود
    ممنون

  • سلام.ممنون از مطالبتون.ولی حیف که به گوش همه نمی رسه.قبلنا تو خیابون اونایی رو که بد حجاب بودن چپ چپ نگاه می کردن ولی الان برعکس شده…ما چادری هارو جوری نگاه میکنن که انگار جن دیدن.آدم بین مردم احساس غریبی میکنه.از طعنه پسرای جوون(بلا نسبت شما)
    که در امان نیستیم…از کلاغ سیاه و خفاش شب و شبح و خیمه هم کم نشنیدیم.ولی اشکال نداره حداقل اون دنیا شرمنده حضرت زهرا نیستیم…

  • ادم هنگامی شرمنده حضرت زهرا میشه که : دروغ بگه , دزدی کنه , فوش بده, غیبت کنه , با تکبر راه بره و …
    خداوند در قران فرموده حجاب کنید که اذیت نشید وگرنه نگفته توی دوزخ میروید .

  • برادر من حجاب تو باعث پاکیزگی دل من است . پس لطفا لباس های زننده ات را الان در سطل اشغال بیانداز که اگر گناه کردم یقه ات را روز قیامت میگیرم

  • الان پسرا جوش میارن . لباس مرد باید مثل حضرت علی باشه نه تحریک امیز , قابل توجه اقایان که شهوت زن ۹۹ برابر بیشتر از مرد است ولی پرده ای به نام حیا به زنان داده شده پس برادرم لباست را درست کن که جامعه در خطر است

افزودن ديدگاه