google گرایش شخصیت های معروف غربی به حجاب 2 | حجاب برتر
Find Me Here
04 نوامبر

گرایش شخصیت های معروف غربی به حجاب ۲

مجموعه: فیلم

تعداد بانوانی که به اسلام در غرب روی آورده اند و با حجاب شده اند قابل سانسور شدن نیست.

نیکول کوئین (عکاسی اهل دالاس امریکاست):

وقتی حجاب گذاشتم می دانستم که دیگر نباید به هرجایی بروم و عکس بیندازم وقتی اسلام آوردم و حجاب گذاشتم خیلی ذوق زده بودم. اگرچه خیلی ها بحث می کنند. آنها در فرهنگ امریکایی به من می گویند که تو بدون حجاب زیباتری اما من خودم حجابم را انتخاب کرده ام و نمی خواهم هیچ وقت آن را کنار بگذارم.

زن آوازه خوان روس که به پنج زبان دنیا مسلط است می گوید که از دورانی که حجاب نداشته و مسلمان نبوده متنفر است و اصلا دوست ندارد به عکس های آن دورانش نگاه کند اما نگاه آن را برای مردم بد نمی داند چراکه آنها بدانند وی از کجا به کجا رسیده است.

اما بانوی دیگری از روسیه به خاطر حجابش به قازان تاتارستان مهاجرت کرده است. او پیش از این آواز می خواند اما این روزها از آن دوران ناراضی است و می گوید که دیگر نمی خواهد که برای معتادان آواز بخواند تا آنها را راضی نگه دارد.

سوزان کارلان (استرالیایی):

مادر سوزان گفته بود که من حاضرم با یک قاچاقچی ازدواج کنی اما هیچ وقت با حجاب و مسلمان نشوی. سوزان می گوید که ما با حجاب راحتیم نه اینکه به خاطر اینکه اسلام گفته بلکه به خاطر اینکه امنیت من بیشتر خواهد بود. وی معتقد است که در مورد حجاب سیاه نمایی های غیرواقعی انجام می شود.

[tabs active=”1″][tabs] [tab title=” دانلود ویدئو با کیفیت متوسط”] دانلود کلیپ گرایش شخصیت های معروف غربی به حجاب با حجم ۶۸٫۷ مگابایت [/tab]

[tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”] دانلود کلیپ گرایش شخصیت های معروف غربی به حجاب با حجم ۲۵٫۹ مگابایت [/tab] [/tabs]

 

۰ دیدگاه
  • چرا زنان مسلمان برای حجاب برتر خود چادر را انتخاب کرده اند؟(چادر) رنگ مشکی معانی زیادی دارد.اگر به معانی ان در دیگر کشورها نظر بیفکنیم متوجه خواهیم شد.رنگ مشکی رنگ اقتدار و بزرگی است و برتری است به همین دلیل در ورزش های رزمی به عنوان بالاترین درجه در نظر گرفته شده است.رنگ مشکی رنگ دانایی است به همین دلیل جهت دانا نشان دادن قاضی ها و وکلا در جهان غرب همچنان از رنگ مشکی یا سورمه ای سیر که به مشکی نزدیک است استفاده میکنند.لباس کلاه فارغ التحصیل های برخی رشته ها مشکی است.رنگ مشکی رنگ تقدس است به همین دلیل رنگ ردای کشیش ها و راهبه ها مشکی می باشد.رنگ مشکی رنگ هیبت و عظمت است به همین دلیل رنگ سنگهای کعبه و رنگ پرده ان مشکی است تا عظمت ان بیشتر احساس شود.رنگ مشکی رنگ نجابت و شرافت است و لذا یک زن مسلمان با استفاده از رنگ مشکی چادر خود و حجاب خود و اقتدار خود و دانایی خود و تقدس خود و هیبت وعظمت خود و نجابت و شرافت خود و دیده نشدن به عنوان یک طعمه جنسی را به همگان اعلام میکند.

  • قیمت تو به اندازه خواست توست.اگر خدا را بخواهی قیمت تو بی نهایت است و اگر دنیا را بخواهی قیمت تو همان است که خواسته ای.(رجبعلی خیاط)

افزودن ديدگاه