google می خواهم زن باشم | حجاب برتر
Find Me Here
17 آگوست

می خواهم زن باشم

مجموعه: متن

می‌گویم زن‌ها نباید خودشان را در موضع ضعف بگذارند، نباید فکر کنند ضعیفند و بی تحمل

چرا حجاب در ایران فقط اجباری است؟

که خیلی از دخترای هم سن و سال من و حتی بزرگتر از من….به طور مستمر زندگیشان را پرکرده‌اند از مد….از اینکه امروز چه بپوشند….کدام مارک آرایشی را استفاده کنند تا زیباتر شوند….من با زیبایی مشکلی ندارم و اتفاقا فکر می‌کنم برای هر انسانی آراستگی و زیبایی خیلی هم مهم است و باید رعایت شود و برحسب طبیعت زن‌ها در آن‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند ولی نه انقدر ویژه که تمام فکر و ذکرشان را زیبایی پر کند به طرز بیمارگونه‌ای نسبت به تیپ و قیافه‌ی خودشان نظر بدهند و خواستار تغییر دایمی اش باشند. یک روز بوتاکس کنند یک روز بینی بیچاره‌ای که تویش نقص جدی را نمی‌بینند عمل کنند که چه زیباتر شوند و مقبول‌تر برای مردی که آن‌ها را بخواهد.

ما زن‌ها در بسیاری از جایگاه‌ها خودمان ارزش خودمان را پایین می‌آوریم با همین ضعف که فکر می‌کنیم کافی نیستیم درحالی‌که کافی بودن از درون می‌آید از چیزی که در درونمان می‌جوشد از رفتارمان از اندیشه‌هایمان از دستاوردهایمان. گاهی متاسف می‌شوم در جمعی دخترانه می‌نشینم و تمام بحث حول مسایل بی‌اهمیت می‌گذرد.نمی‌گویم بنشینیم همیشه از مسایل اساسی حرف بزنیم اما می‌گویم اعتدال برقرار کنیم. می‌گویم زن‌ها نباید خودشان را در موضع ضعف بگذارند، نباید فکر کنند ضعیفند و بی تحمل که اتفاقا زن بودن یعنی قوی بودن، یعنی محکم بودن، یعنی صلابت داشتن که با ظرافت‌های زنانه به‌خوبی درهم‌آمیخته می‌شود و از شما زنی ایده آل می‌سازد.

نمی‌گویم همیشه قوی باشید و بیش از حد طبیعتتان از خودتان قوی بودن و سوپر من بودن دربیاورید و یک تنه همه چیز را به دوش بکشید که به شخصه تجربه‌اش کرده‌ام و می‌کنم و با اطمینان می‌گویم حس نفس‌گیری ست و خیلی جاها کم می‌آورید گاهی باید خستگی‌هایتان را به دوش کسی بیندازید. باید بنشینید و بگذارید کسی برایتان کاری کند اما قوی بودن را فراموش نکنید که زن بودن بدون قوی بودن یعنی هیچ. قوی باشید تا مردتان بتواند به شما تکیه کند تا آن‌هایی که دوستشان دارید روی شما حساب کنند تا خودتان وقتی رو به آیینه می‌ایستید از خودتان خوشتان بیاید.

آمیختن ظرافت‌ها و احساسات زنانه و قوی بودن معجونی می‌سازد که شمارا یک زن به معنای واقعی می‌کند. چرا خیلی از دخترای هم سن و سال من به جای اینکه انقدر درگیر مارک لوازم‌آرایشی باشند دنبال خواندن دوتا کتاب نیستند؟ چرا هی خط کش می‌گیرند و خوبی‌ها و زیبایی‌هایشان را با دختر دیگری مقایسه می‌کنند. دختر بودن در ذات خودش زیباست؛ اینکه بخواهید با چیزهای مصنوعی چیزی را نشان دهید که واقعا نیستید از شما انرژی می‌گیرد و شمارا از خودتان دور می‌کند و این یعنی فاجعه. مسلما هدف خدا از آفرینش زن‌ها این نبوده که دایما در سالن‌های آرایشی باشند و به فکر جلب رضایت جنس مرد.

مسلما این پست تمام زن‌ها را شامل نمی‌شود زنانی که زندگی کردن بلدند، دارای اندیشه و خط فکری مشخص‌اند، پای عقایدشان می‌مانند و در زیبایی پیرو اعتدال‌اند شامل این پست نمی‌شوند و همیشه هم گفته‌ام خوش به حال مردانی که زنان این گروه را دارند.

[tabs][tabs][tab title=”منبع “]لینک زن[/tab][/tabs]

 

افزودن ديدگاه