google عشق بازی با حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
29 جولای

عشق بازی با حجاب

مجموعه: صوت

با حجابتان با خدا عشق بازی کنید. به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید غیر حجاب که به خدا برسید: من می خواهم برای خدا حجاب به سر کنم.

ببینید این حجاب ، بیرق و علم یک دین است که آن دین مبنایش مخالفت با هوای نفس است. تمدن غرب مبنایش موافقت با هوای نفس است. اگر بتوانید این را نشان دهید که یک دختر و زن می خواهد مخالفت کند با هوای نفسش، این آغاز فروپاشی تمدن غرب است. مسئله حجاب یک مسئله فوق مسائل امنیتی است یک مسئله تمدن سازی شده است

غرب می خواهد فرهنگ خود را بر همه جا حاکم کند. فرهنگ غرب برهنگی است. آنها می خواهند همان فساد و بی بندوباری که خودشان گرفتار آن شده اند به کشورهای اسلامی صادر کنند و ما این را نمی خواهیم. این چیزی است که برای زندگی اجتماعی مضر است هرجا که باشد مضر است حتی برای خود آنها

زن حجاب خودش را حفظ می کند و مردم ما چادر را انتخاب کرده اند. ما هیچ وقت نگفتیم حتما چادر باشد و غیرچادر نباشد گفته ایم چادر بهتر است اما زنان ما می خواهند حجاب را حفظ کنند اما چادر یک چیز ایرانی است و لباس ملی ماست.

با حجابتان با خدا عشق بازی کنید. به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید غیر حجاب که به خدا برسید: من می خواهم برای خدا حجاب به سر کنم.

می فرماید تا وقتی که به خاطر چشم دیگران در یک لباس هستید، اصلا خداوند به شما نگاه نمی کند. وقتی حجاب می پوشید برای چه کسی است؟ معلوم است که برای خداست پس خدا شما را در آن موقع نگاه می کند.

[tabs][tabs][tab title=”دانلود صوت “]دانلود کلیپ صوتی حجاب ایرانی با حجم ۳٫۲ مگابایت[/tab][/tabs]
۰ دیدگاه
  • به مردان و پسران هم تذکر بدین بد نیست . جامعه نابود شد دیگه فایده نداره

    • امید وطن دوست

      وظیفه امر به معروف و نهی از منکر، دختر و پسر نمی شناسد بلکه همه مسلمانان وظیفه دارند تا در مقابل اعمال اشتباه واکنش نشان دهند.

افزودن ديدگاه