google مهم ترین نقش زن | حجاب برتر
Find Me Here
03 جولای

مهم ترین نقش زن

مجموعه: صوت

زن آن بخش زیبای آفرینش بشر است. این بخش زیبا به طور طبیعی با اندکی در پرده بودن همراه است. این خاصیت این بخش زیبای آفرینش انسانی است.

این پرده را دریدن آنچه را که باید با نظم و قانون پیگیری شود (نیاز غریزی انسانی چه زن و چه مرد) این را بدون نظم و بی قانون در جامعه رواج دادن این بزرگترین خیانتی است که در درجه اول به زن و در درجه بعد به همه بشریت انجام گرفت و این کار را سیاست های غربی کردند.

زن را بیایند با آرایش و مد و جلوه گری و لباس و طلا و زیورآلات سرش را بند کنند و از او به عنوان یک ابزار و وسیله در مکاتب گوناگون استفاده کنند و نگذارند در عرصه سیاست و اخلاق و تربیت وارد شود از این جنایتی بزرگتر نسبت به زن هست؟!

بنابراین دنیای غرب باید پاسخ گو باشد. ضربه زده اند به حقوق زن و ارزش زن را تنزل داده اند به اسم طرفداری به او خیانت کرده اند.

آنچه که در درجه اول اهمیت قرار دارد مسئله خانواده است نقش زن به عنوان عضوی از خانواده این به نظر من از همه نقش هایی که زن می تواند ایفا کند بیشتر است. البته بعضی ها این جور حرف ها را در نظر اول به شدت رد می کنند که شما می خواهید زن را در خانه محبوس کنید و از صحنه های فعالیت زن را جلوگیری نمایید. خیر. این را اسلام هم نخواسته.

مهم ترین نقشی که زن می تواند ایفا کند آن نقشی است که به عنوان یک مادر و همسر می تواند ایفا کند. این از همه کارهای او مهم تر است این کاری است که به غیر از زن کسی نمی تواند انجام دهد. این مسئولیت را باید مهم ترین و اولین مسئولیت خودش بداند.

[tabs][tabs][tab title=”دانلود صوت”]دانلود کلیپ صوتی مهم ترین نقش زن با حجم ۲٫۵ مگابایت[/tab] [/tabs]

 

افزودن ديدگاه