google ترس خفاش ها از حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
27 ژوئن

ترس خفاش ها از حجاب

مجموعه: متن

شنیده اید که می‌گویند خفاش‌ها نمی‌توانند در برابر نور مقاومت کنند و از آن فرار می‌کنند، پس آن‌ها نور را مانع خود می‌بینند و می‌خواهند همه‌جا تاریک باشد تا از فرصت استفاده کنند.

ترس خفاش ها از حجاب

دشمنان اسلام، هم که از ارزش‌های مورد نظر اسلام، می‌ترسند و می‌خواهند براى هرگونه هوس رانی و ظلم و بیدادگرى‏ آزاد باشند و به قول قرآن کریم: «بَلْ یُرِیدُ الْإِنْسانُ لِیَفْجُرَ أَمامَهُ؛ [قیامت/۵] انسان مى‌خواهد (آزاد باشد و بدون ترس از دادگاه قیامت) در تمام عمر گناه کند»، پس هریک از ارزش‌های اسلامی را مانعی برای رسیدن به هوس رانی خود می‌بینند و می‌خواهند آنها را بی‌ارزش جلوه دهند تا آن ارزش، مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

در نتیجه؛ آنها از اصل اسلام و اسلام اصیل، می‌ترسند زیرا اسلام می‌گوید: «لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُۆْمِنینَ سَبیلاً؛[نساء/۱۴۱] خداوند هرگز راهى براى سلطه‏‌ى کفّار بر مسلمانان قرار نداده است».

کلمه «سَبیلاً » (در آیه‌ی کریمه) به اصطلاح از قبیل «نکره در سیاق نفى» است و معنى عموم را می‌رساند یعنی کافران، نه تنها از نظر منطق بلکه از نظر نظامى و سیاسى و فرهنگى و اقتصادى و خلاصه از هیچ نظر بر افراد با ایمان، چیره نخواهند شد. [با استفاده از تفسیر نمونه، ج۴،‌ ص۱۷۵]

پس اگر کافران، راهی برای تسلط بر عدّه‌ای از مسلمانان پیدا کردند، چنین مسلمانانی از نظر عقیده یا عمل، دچار اشکال شده‌اند، و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان اسلام؛ برای راه یافتن به میان مسلمانان و تسلط بر آنها، ایجاد کم‌توجهی به حجاب است و بی‌حجابی،‌ وسیله‌ای قوی برای انحراف فکری انسان ــ به خصوص جوانان ــ است.

ترس خفاش ها از حجاب

و این دشمنان،‌ به قول قرآن کریم: «إِن یَظْهَرُواْ عَلَیْکُمْ لَا یَرْقُبُواْ فِیکُمْ إِلاًّ وَ لَا ذِمَّهً یُرْضُونَکُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَ تَأْبىَ‏ قُلُوبُهُمْ وَ أَکْثرَهُمْ فَاسِقُون؛ [توبه/۸] ‏ اگر ایشان بر شما دست یابند هیچ خویشاوندى و عهدى را رعایت نمى‏‌کنند، با زبان‌هاى خود، شما را خشنود ساخته ولى دل‌هایشان (از این معنا) اباء دارد و بیشترشان فاسقند».

اما هرچه بیشتر با حجاب مخالفت می‌کنند، ارزش حجاب و تعداد باحجاب‌ها بیشتر می‌شود.

«یُریدُونَ لِیُطْفِۆُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون؛‏ {صف/۸} مى‌‏خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند و خدا تمام کننده نور خویش است هر چند که کافران کراهت داشته باشند».

[tabs][tab title=”منبع”]وبلاگ بوستان حجاب[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه