google حجاب ، میراث پیامبر(ص) | حجاب برتر
Find Me Here
27 می

حجاب ، میراث پیامبر(ص)

مجموعه: متن

میراث پیامبر همین حجاب و عفاف در جامعه است. کسی که با فرهنگ اسلامی رشد کرده، فرهنگ گناه و خطا را نمی‌پذیرد.

حجت الاسلام ماندگاری

حجت الاسلام ماندگاری

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در جمع زائران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه بهترین توشه عمل انسان اخلاق او است اظهار کرد: کسی به انتهای راه می‌رسد باید حتما توشه‌ای اخلاقی را به همراه داشته باشد و الا مسیر را به درستی نرفته است و این در سیره پیامبر گرامی اسلام نیز دیده می‌شود.

استاد حوزه علیمه قم با اشاره به اینکه نباید اخلاق اسلامی در جامعه از بین برود تصریح کرد: از بین رفتن برخی از مکارم اخلاقی در جامعه نگران کننده است و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری بار‌ها به این موضوعات تاکید می‌کنند و این‌‌ همان فرهنگ اخلاقی است که در جامعه در حال از بین رفتن است.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: پیامبر اکرم به رحمت معروف بودند زیرا حتی با دشمنان خود نیز با مهربانی رفتار می‌کردند و این در سیره عملی و نظری پیامبر دیده می‌شود و ما نباید از این موضوعات در جامعه فاصله بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مکارم اخلاقی در جامعه در حال از بین رفتن است تصریح کرد: حجاب و عفاف نیز یکی از همین فضایل اخلاقی است که متاسفانه برخی آن را رعایت نمی‌کنند، میراث پیامبر همین حجاب و عفاف در جامعه است کسی که با فرهنگ اسلامی رشد کرده فرهنگ گناه و خطا را نمی‌پذیرد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: استحکام خانواده نیز یکی دیگر از همین مکارم اخلاقی است که نباید خانواده ما از این مبانی‌ها فاصله بگیرد زیرا ما الگویی مناسب را برای انتخاب داریم و نباید به سراغ الگو‌های غربی برویم.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه