google باحجاب ها خواهران من هستند | حجاب برتر
Find Me Here
20 آوریل

باحجاب ها خواهران من هستند

مجموعه: متن

وقتی خانم های باحجاب را دیدم احساس خواهری کردم بیان کرد: آنها خیلی زود به سمت من آمدند و به من کمک کردند و من این را در آلمان ندیده بودم.

ورونیکا، بانوی مسلمان آلمانی

ورونیکا (مریم فاضلی) با این توضیح که من در سه سیستم زندگی کردم که دو سیستم گذشته قادر به پر کردن خلأهای وجودم نبود گفت: سیستم زندگی ما در آلمان قبل از شکستن دیوار برلین کمونیستی بود. بانوی مسلمان شده آلمانی خاطرنشان کرد: سیستم کمونیسم به ما می آموخت انسان ضعیف به چیزی که نمی بیند اعتقاد دارد و مسئولیت هرکس با خودش است.

ورونیکا با تاکید بر اینکه من همیشه دنبال چیزی می گشتم ولی نمی دانستم دنبال چه هستم افزود: من همه کارهای خودم را بررسی می کردم من درست عمل می کردم ولی راضی نبودم یک روز به کلیسا رفتم و از خدا پرسیدم که من چطور باید زندگی کنم. وی با تاکید بر اینکه مسلمان شدن من توفیقات الهی است و گفت: به وسیله ازدواج با یک مرد ایرانی با اسلام آشنا شدم.

ورونیکا با تاکید بر اینکه دلیل پذیرش درخواست ازدواج همسرم محبتی بود که در وجودش داشت و با همه متفاوت بود، گفت: همسرم گفت اگر می خواهی با من ازدواج کنی باید مسلمان شوی و من شهادتین گفتم. بانوی مسلمان شده آلمانی با تاکید بر اینکه بعد از ازدواج و صاحب دو فرزند شدن به ایران سفر کردم ،گفت: برای اولین بار در هواپیما به من گفتند که باید در ایران حجاب کنم.[pullquote]کرامتی که من زیر چادر به دست آوردم زمین تا آسمان با کرامت تعریف شده در آلمان فرق می کند.[/pullquote]

وی با تاکید بر اینکه وقتی خانم های باحجاب را دیدم احساس خواهری کردم بیان کرد: آنها خیلی زود به سمت من آمدند و به من کمک کردند و من این را در آلمان ندیده بودم. وی تصریح کرد: کرامتی که من زیر چادر به دست آوردم زمین تا آسمان با کرامت تعریف شده در آلمان فرق می کند. ورونیکا با بیان اینکه وقتی به ایران آمدم هنوز توفیق آشنایی با اهل بیت را نداشتم افزود: من هرچه معرفت دارم از عاشورا است.

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی آشنایی با قرآن را تولد دیگری عنوان کرد و گفت: این که قرآن می گوید مواظب باشید که چگونه از چشم و گوشتان استفاده می کنید امروز برای من معنا دارد. ورونیکا با بیان اینکه اولین بار که صوت قرآن را شنیدم در من آرامش به وجود آورد اظهار کرد: من جواب سوالاتم را در دعای عرفه پیدا کردم. وی با بیان اینکه وقتی در کتاب شهید مطهری خواندم کمونیسم با انسان چه کرد برای خودم اشک ریختم افزود: شهید مطهری گفته بود که ما عین ماشین زندگی کردیم زیرا ما با احساس زندکی نکردیم.[pullquote] شهید مطهری گفته بود که ما عین ماشین زندگی کردیم زیرا ما با احساس زندکی نکردیم.[/pullquote]

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی با بیان اینکه معرفت ،اخلاق ،ادب کلمات کلیدی هستند که در اسلام وجود دارد،خاطرنشان کرد:هر آنچه یک فرد برای انسان شدن می خواهد در اسلام هست. وی فطرت خدا جوی انسان را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: من در آلمان احساس می کردم که در تاریکی زندگی می کنم و سوالات بسیاری در ذهن داشتم آنجا به من اثبات شد که فطرت انسان آگاه است.

بانوی مسلمان شده آلمانی با تاکید بر اینکه در کشور کافر شیطان کاری ندارد افزود: شیطان با باطن ما سرو کار دارد، دشمن از غفلت ما بهره می گیرد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به مسلمانان بهره می گیرد.

[tabs][tab title=”منبع”]حجابکده[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه