google جایگاه از این بالاتر؟! | حجاب برتر
Find Me Here
16 آوریل

جایگاه از این بالاتر؟!

مجموعه: فیلم

مگر یک زن چقدر جایگاه دارد؟ شما وقتی به امامزاده ای می روید دستتان را به سینه تان می گذارید و سلام می دهید.

پیامبراکرم(ص) که اشرف مخلوقات است وقتی به درب خانه حضرت زهرا(س) می رسد دستش را به سینه اش می گذارد و سلام می دهد. عجیب است: دست زن را می بوسد. وقتی می خواهد دزد را بگوید می گوید: السارق و السارقه؛ یعنی اول آقا دزده بعد خانم دزده اما وقتی می خواهد تربیت را بگوید این گونه می گوید: « هن لباس لکم و انتم لباس لهن». اول از دامن زن مرد به معراج می رود.

این همه عزت داده اند. به یک دختر خانمی گفتم چطور با شما در دانشگاه رفتار کرده اند؟ داشت گریه می کرد…

این دختر خانم زیبا بوده، تشکل های دانشجویی نشریه شان فروش نرفته بود آمده بودند به این دختر خانم گفته بودند شما روابط عمومی ات خیلی خوبه لطف کن نشریه ما را برای ما پخش کن.همان کسانی که نشریه نمی خریدند، می آمدند به خاطر مصاحبت با این دختر از او نشریه می خریدند و وقتی این دختر دید این گونه با او رفتار شده ناراحت شده بود و گریه می کرد.

اصلا می دانید وقتی یک پسر به خواستگاری یک دختر می رود به پدر و مادرش چه می گوید؟ می گوید: می خواهم سر سنگین باشد. یعنی چی؟ یعنی سرش را بندازد پایین و بیاید.

تابحال الماس واقعی را دیده اید؟ آهن را دیده اید؟

هرچه دست نیافتنی تر بهتر.داستان لیلی و مجنون را شنیده اید؟ می دانید لیلی خیلی زشت بوده است؟ وحشتناک بوده است. پس چرا برای مجنون جذاب بوده است؟

کافی است شما بروید خارج از کشور از یک مشاور بپرسید که من یک زن هستم و می خواهم در دانشگاه موفق باشم. چه باید بکنم؟ آنجا به شما می گویند چون شما زن هستید باید در دانشگاه مغرور باشید؛ تکبر داشته باشید. هرچه تکبر بیشتر قیمت هم بیشتر…

 

[tabs][tab title=”دانلود با کیفیت متوسط”]دانلود ویدئو با حجم ۸ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”]دانلود ویدئو با حجم ۱۴ مگابایت[/tab][/tabs]

Video: جایگاه از این بالاتر؟!

مگر یک زن چقدر جایگاه دارد؟ شما وقتی به امامزاده ای می روید دستتان را به سینه تان می گذارید و سلام می دهید.

افزودن ديدگاه