google احترام بیشتر به حجاب در کانادا | حجاب برتر
Find Me Here
14 آوریل

احترام بیشتر به حجاب در کانادا

مجموعه: متن

بزرگترین مشکل محجبه های کشورمان، تحقیرشدن به دلیل داشتن حجاب است اما یک ایرانی بی حجاب در کانادا به آزمایش جالبی دست زده است…

احترام بیشتر به حجاب در کانادا

انیسه روحانی، دختر ایرانی که در یکی از دانشگاه های کانادا درس می خواند دست به آزمایش جالبی زده است. مسأله او این بوده که ساکنان این کشور با زنان با حجاب چگونه رفتار می کنند. جوابی که او پیدا کرده از سوالش هم جالب تر است.

بنا بر این گزارش، وی می گوید که مادرش از نتیجه این آزمایش می ترسید و نگران بود که با من برخورد بدی صورت بگیرد؛ چرا که حجاب یکی از ویژگی های اقلیت های ساکن در این کشور است و ممکن بود به دلیل حجاب داشتن، مردم با من بدرفتاری کنند.

وی می افزاید، من اما بعد از عینک ریباند زدن با حجاب به بیرون از خانه رفتم تا رفتار مردم را ببینم. وی می گوید مردم هنگام داشتن حجاب با من مهربان تر بودند، به من لبخند می زدند و با احترام بیشتری با من برخورد می کردند و من هرگز، قبلا [زمانی که بی حجاب بودم] چنین رفتارهایی را تجربه نکرده بودم.

انیسه روحانی که دانشجوی سال سوم در دانشگاه کوئینز در انتاریو است، برای انجام این آزمایش به مدت ۱۸ روز در ماه ژانویه عینک به چشم زد و لباس سنتی مسلمان را به تن کرد. وی در این مدت در کتابخانه دانشگاه مشغول به کار بوده، به فروشگاه ها و رستوران های نزدیک دانشگاه سر زده است.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه