google به همین راحتی | حجاب برتر
Find Me Here
26 مارس

به همین راحتی

مجموعه: متن

امر به معروف و نهی از منکر خانم ها به خانم ها به همین راحتی…

 به همین راحتی

از سرویس که پیاده شدم یه خانم دیگه ای هم همراه من پایین شد که چادری بود اما خب موهاش بیرون بود. جلوتر از من بود و من طبق معمول با خودم کلنجار می رفتم که بگم یا نگم. تا اینکه یه بسم الله تو دلم گفتم و تند رفتم نزدیکش سلام کردم و شروع کردم به حال و احوال پرسی از رشته اش و اینکه ترم چنده پرسیدم. دیدم ترم اولیه خیلی خیالم راحت شد معمولا وقتی ادم با فرد کوچکتر از خودش صحبت می کنه خیلی راحت تر می تونه تذکر بده .

دیگه با اعتماد به نفس بیشتری صحبت می کردم اخرای مسیر مشترکمون بود گفتم: میخواستم یه چیزی رو هم دوستانه بگم.

گفت: بفرمایید. گفتم : چون شما خودتون چادری هستید و می دونم براتون مهمه میگم کاش موهاتون رو هم می پوشوندید.

فوری موهاش رو کرد تو گفت: اره مقنعه ام گشاده موهام میاد بیرون. از هم خداحافظی کردیم و جداشدیم.

[tabs][tab title=”منبع”]جنبش دانشجویی حیا[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • این هم یه راه خوبشه دمش گرم 😀

  • سلام
    لوگویتان قرار گرفت
    حقیر عازم سرزمین وحی هستم
    التماس دعا

  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام
    من در خبرنامه سایت عضو هستم معمولا مطالبی که برام ایمیل میشه رو می خونم
    در خواستم اینه که از این دسته مطالب بیشتر بنویسد. بعد از اون اتفاقاتی که برای امرین معروف و ناهی از منکر پیش اومد و پیش خواهد اومد احساس می کنم نیاز داریم بیشتر در مورد امر به معروف بدونیم . راستش من بخاطر این امر به معروف و نهی از منکر نمی کنم که نکنه طرف مقابلم از دین زده و من کارم بلد نباشم مخصوصا برای مقوله حجاب که واقعا به این کار نیاز داریم انقد ساکت موندیم که صورتای ارایش شده و کله های کلیپس خورده و لباسا و مدل موهایی که اصلا قابل چشم پوشی نیست تو مملکت اسلامی مون رایج شده. به عنوان یه دختر مسلمان واقعا شرمنده شدم از این وضعیت.
    سپاس فراوان
    موفق باشید

    • امید وطن دوست

      سلام
      ممنون از اینکه پیگیر مطالب ما هستید.
      قطعا در مسئله حجاب، امر به معروف و نهی از منکر نکردن مسلمان ها وضعیت را به اینجا کشانده است. در این زمینه مطلب خاصی منتشر نمی شود متاسفانه اما در تلاش هستیم تا این خواسته شما هرچه سریع تر محقق شود و بتوانیم مطالب و خاطرات مختلفی در این زمینه منتشر کنیم
      موفق و پیروز باشید

  • http://www.hijab-poster.ir/post-489.aspx
    دانلود پوستر با کیفیت شهید علی خلیلی
    جهت استفاده و بازنشر

  • خب شاید این راهکار واسه اونی که چادریه و موهاش بیرونه مناسب باشه اما راجع به اونی که کلا حجاب نداره و تو نمیتونی باهاش صمیمی بشی… چیکار کنیم!؟
    ممنون میشم راهکارای بیشتری رو هم به نمایش بذارید… متشکر…

    • امید وطن دوست

      همه ما آدما یه سری اشتراکاتی داریم بالاخره. حداقل اشتراکمون همون آدم بودنمون هست. آروم آروم از اینجا شروع می کنیم و روی اشتراکاتمون تاکید می کنیم بعدش از این طریق میشه یک صمیمیتی ایجاد کرد و رفت سراغ افتراقات. تاحالا بهترین راهی که برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده شده یکی استفاده از رسانه و دیگری آوردن استدلال است. گروهی که بتوانند نوع اول را انجام دهند باید به سراغ آن بروند و گروهی که نمی توانند باید به استدلال اکتفا کنند چون امر به معروف یک واجب است و نمی توان آن را رها نمود.

افزودن ديدگاه