google راه جلوگیری از حمله مردان | حجاب برتر
Find Me Here
22 مارس

راه جلوگیری از حمله مردان

مجموعه: متن

برای اینکه شما را با روح قضایا آشنا سازم، ترجیح می دهم به مسائلی در اینجا بپردازم، تا شما را سریع تر با روح مریضِ جامعه آمریکا آشنا کند

راه جلوگیری از حملات مردان

من در آمریکا چشم به جهان گشودم و در بدترین شرایط اجتماعی، در میان مفاسد جامعه آمریکا بزرگ شدم.

قبل از اینکه مسلمان گردم در طول مدت عمر گذشته ام (از طفولیت تا زمانی که دورادور با مسلمانان و بعد با اسلام آشنا شدم) در آمریکا با مشکلات اجتماعی بسیار و حوادث ناگوار و قبایح و زشتی های تمدن غرب که برخی از آنها مخصوص آمریکاست روبرو شدم.

در اثر تماس های حضوری و ارتباطات بعدی با برخی از بانوان ایرانی ساکن آمریکا با اسلام آشنا شدم…

در این میان با یک مهندس مسلمان ایرانی آشنا شدم که منجر به ازدواج با او گردید، و پس از کسب اطلاعات نسبتا بیشتری در باره اسلام از او، متوجه شدم که حجاب باید بگیرم و دلایلی که شوهرم مطرح کرد، مرا قانع نمود، بخصوص که از مردان شهوتران این جامعه بی روح و بی محتوی و فاسد، به ستوه آمده بودم.[pullquote]دلایلی که شوهرم مطرح کرد، مرا قانع نمود، بخصوص که از مردان شهوتران این جامعه بی روح و بی محتوی و فاسد، به ستوه آمده بودم.[/pullquote]

این بود که حجاب را بهترین وسیله محافظت خود در برابر این مردان یا بهتر بگویم، این وحشیان ظاهرا متمدن دیده و با رضایت خاطر قبول کردم.

درباره اثرات مفید و مثبت حجاب و به طور کلّی پوشیده شدن بدن زن، مخصوصا در آمریکا هر چه بنویسم، کم نوشته ام و برعکس از اثرات نامطلوب برهنه شدن زن (قسمتی یا بعضی از اعضأ برهنه باشد یا خیلی از جاهای بدن) در فاسد کردن مردان و فاسد شدن خودشان و بالاخره زیان های ناشی از عدم پوشش زن در جامعه، هرچه بگویم کم گفته ام.

اما برای اینکه شما را با روح قضایا آشنا سازم، ترجیح می دهم به مسائلی در اینجا بپردازم، تا شما را سریع تر با روح مریضِ جامعه آمریکا آشنا کند، و آنگاه خودتان درباره اهمیت و نقش حجاب و مراتب ضرورتش در این جامعه عقب ماندها از انسانیت، و رشد کرده از نظر صنعت پی ببرید:

در زمستان که مردم مجبورند به جهت سردی هوا خود را پوشانده و پوشش بیشتری داشته باشند به طور طبیعی و کاملاً محسوس، در آمریکا تجاوز به عنف نسبت به زنان کمتر می شود، لکن در تابستان که زنان علاوه بر گرمای هوا به پیروی از مدهای جلف و فاسد کننده، خود نیز دنبال بهانه ای هستند تا هر چه ممکن است لباس خود را سبک نموده و به بهانه گرما اعضای حساس بدن خود را در معرض دید مردها قرار دهند.

تجاوز به عنف نسبت به زنان، حتی پیرزنان نیز افزایش می یابد، و تا آنجا پیش می رود که در این فصل راهبه ها نیز مورد حمله مردان جنایتکار قرار می گیرند.

علتش آن است که زنان آمریکا با آزاد کردن اعضاء بدنشان در رفت و آمدها، بصورت عریان یا نیمه عریان، در میان مردان ظاهر شده و موجبات تحریک آنها را فراهم می کنند، که در برخی این هیجانات نامطلوب تا به سرحد جنون پیش میرود، و منجر به تجاوز به عنف می گردد، یعنی سلامت روح مرد و جامعه با نوع و کیفیت پوشش زن رابطه مستقیم و غیر قابل انکاری دارد، در حالی که یقینا در بین زنانی که خود را پوشیده اند، مخصوصا مسلمانان، این بیماری فصلی یا… وجود ندارد و یا تا به این حد جنون آمیز شدت پیدا نمی کند، یعنی عملاً به آثار و نتایج وجود و عدم حجاب در زن پی برده ام…

[tabs][tab title=”منبع”]چادری ها[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه
  • اینو راست گفتید , توی همه ی کشور ها تجاوز هست .
    تو امریکا بعضی روزنامه هاشو که شوهر خواهرم میخوند میگفت پسران زیادی مورد تجاوز دختران بین ۳۵ تا ۴۸ سال قرار گرفته اند و پسران توی سن ۸ تا ۱۶ سال هم مورد تجاوز معلمان زن و مرد قرار گرفته اند .
    اما در مورد دختران در این سن تجاوزی رخ نداده بود . جای تاسف که به بچه ها هم رحم نمیکنن . مثل جیمی سویل مجری سابق bbc که به اجساد مرده هم رحم نمیکرد و بچه پسر هارو مورد تجاوز قرار میداد .
    در طی تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده بود دختران خودشان خود را در اختیار مرد قرار داده تا به او تجاوز کنند , واقعا چرا ؟ بعد گفته بودند چون ما طرفدار آمیزش خشن هستیم و پزشکان گفته بودند این افراد سالم هستند ولی گاهی اوقات به جنون مبتلا میشن و ناگهانی دست به این کار میزنند .
    آدم چه چیزا که نمیشنوه واقعا دهنش ۱ متر باز میمونه !!!!!!!

  • البته ایران هم از این حادثه ها جدا نیست , یک آشنا داریم پلیسه که میگفت ما ۵۰ درصد تجاوز هایی که رخ میدهد را ذکر نمیکنیم و گزارش نمیدهیم چون باعث نگرانی مردم شده و ارامش انها بهم میریزد .
    و همین طور گفت ۴۰ درصد دختر پسر ها هم از ترس آبرو و ترس از خانواده ان را فاش نمیکنند . بلکه ما فقط ۱۰ درصد از تجاوز هارو در روزنامه و اینترنت پخش میکنیم که باعث عبرت و بلکه جلوگیری شود .

افزودن ديدگاه