google ریشه خشک کنی... | حجاب برتر
Find Me Here
20 مارس

ریشه خشک کنی…

مجموعه: متن

وصیت نامه شهید رسول ایزدی

وصیت نامه شهید رسول ایزدی

با سلام به امت شهیــدپــرور و رهبر کبیـرمان امام خمینى. من از خانواده عزیزم درخواست دارم در شهادت من گریه و زارى نکنند و یا اینکه سیاه نپوشنــد . چون شهادت افتخار من مىباشد. وقتى که شهیـد شدم خوشبخت شدهام و نباید با عزادارى این خوشحالى من را بر هم بزنید.

و این را هم باید بدانید فرزند امانتى مىباشد که خداوند به شما داده است و هر موقع که بخواهد و اراده کند امانت خویش را که شما به بهترین وجه تربیت کردهاید از شما مىگیرد. و به شما پدر و مادرى که فرزندتان را چنان تربیت کردهاید که در راه خدا خدمت کند و جان ناقابل خویش را نیز به خاطـر خــدا بدهد درود مىفرستد.

اى امت شهیــدپــرور و مستضـعف که جوانان بسیارى در راه خــدا هدیــه کردهاید ، هرگز رهبر کبیرمان امام خمینى را تنها مگذارید و از پندها و اندرزهاى ایشان که چون شمشیر برندهاى به سر ابرقدرتها فرود مىآید استفاده کنید تا دیگر آمریکا و شوروى و دیگر اشغالگران نتوانند بر کشور اسلامیمان دستدرازى کنند.

سنگــر انقلاب را که با خون ۶۰ هـزار شهید آبیارى شده رها مکنید و فریب منافقان از کفار بدتر را مخورید ، و با یارى و اتحاد ریشه ی این جنایتکاران را از بین ببرید.

این را از امت شهیــدپــرور خواهشمندم که ریشه بى حجابى که ننگ بزرگ است که از دوران طاغوت ادامه داشته ، تقاضا دارم که این ننـگ بزرگ را از جامعه اسلامى ما بـردارنـد تا سـرمشقـى بـراى دیگـر کشورها باشد.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته

[tabs][tab title=”منبع”]وبلاگ زینت زن = حفظ حجاب[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه