google کلیپ حجاب آزادی است | حجاب برتر
Find Me Here
16 مارس

کلیپ حجاب آزادی است

مجموعه: فیلم

کلیپ بسیار زیبای « حجاب آزادی است» با صدای خواننده مشهور اسلامی، سامی یوسف در این کلیپ نشان داده می شود که زنان مسلمان، به اختیار خود و نه به اجبار سر و صورت خود را از نامحرمان می پوشانند درحالی که دولت مردان اروپایی تصور می کنند با این کار آزادی آنها نقض شده است اما این عین آزادی است.

حجاب برتر شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماید

[tabs][tab title=”دانلود ویدئو با کیفیت خوب”]دانلود کلیپ حجاب آزادی است با حجم ۱۳ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود ویدئو با کیفیت متوسط”]دانلود کلیپ حجاب آزادی است با حجم ۶ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”]دانلود کلیپ حجاب آزادی است با حجم ۸ مگابایت[/tab] [/tabs]

Video: کلیپ حجاب آزادی است

کلیپ بسیار زیبای « حجاب آزادی است» با صدای خواننده مشهور اسلامی، سامی یوسف
۰ دیدگاه
  • زنا من میگم یک کار کنیم بیایم دیگه خونه رو تمیز نکنیم و ظرف هارو نشوریم و بچه هارو بدین مرده براش دایه بگیره و…..
    فقط بشینیم بخوریم و بخوابیم چون ما وظیفه ای نداریم , خدا هم خوشحال میشه چون داریم از حق خودمون دفاع میکنیم و خداهم هیچ مسولیتی رو به ما نداده .
    یک تمکین میمونه که اونم خودمون بیشتر حال میکنیم تا مرد از همبستر شدن, اینو زنا بیشتر میفهمن .
    پس نتیجه میگیریم که مرد وظیفه داره خرجی بده و وسایل اسایش زنا رو فراهم کنه و مهریه و نفقه رو بده چون اگه نده میره جهنم و لعین میشه و دادگاه پدرشو در میاره .
    من نمیدونم چرا زنا نوکری مرد رو میکنن , جاش برسه همین مرد خوبه پدر زن رو در میاره و…. پس بیاین از زن بودن خودتون استفاده کنین , هرچی به مرد بی محلی کنین بهتر میشه اصلا بهش رو ندین که خودتون نتیجه وخیم شو میبینید .
    میدونم این موضوع ربطی به این بخش نداره ولی گفتم که زنا از حقشون دفاع کنن و نزارن مردا اونا رو زیر دست کنن , در ضمن درس بخونید و یک کاره بشید که دسستون جلوی شوهر دراز نباشه و زبون درازی نکنه .

    • طرز صحبت کردن شما باعث ذلت زنانه نه عزتشان.عفت کلام یکی از ابعاد حیاست.از رئیس سایت درخواست دارم پاسخ شما رو حذف کنند.قبل از هر سخن و قبل از نحوه ارائه هر سخن باید اندیشید.

  • من فکر نمیکنم سامی یوسف یک خواننده اسلامی باشه اینو از مشاهده کلیپهایی از اون میگم که در آپارات قرار دارن و اصلا با منطق و گفته های اسلام جور در نمیان.به نظرم اسلام این شخص یه اسلام سکولاره.خداوند حتی به پیامبر (ص) نیز فرمود: وظیفه تو ابلاغ پیام من است نه هدایت بندگان ، و این منم که هر که را بخواهم به راه راست هدایت میکنم ولی این خواننده ظاهرا این آیه قرآن کریم را فراموش کرده .از طرف دیگه معنای دوست داشتن خدا برای این شخص قلب شده و ایشان دچار بدفهمی دینی هستند.به نظر من تبلیغ کارهایشان کار درستی نیست چون پایه اندیشه ای ایشان نادرست است.

    • امید وطن دوست

      در راه فعالیت رسانه ای اگر بهترین ها را داریم (منظور این است که کسانی که به اسلام سیاسی معتقدند) که فبها… اما اگر نداریم یا باید بسازیم یا باید توقعمان را کمتر کنیم و از ظرفیت های دیگر استفاده نماییم.

  • آقای مدیر در مورد این نظر درج شده در این صفحه توسط خانم اسما هیچ اقدامی صورت ندادید.می دانید که شما هم به اندازه ایشان در اثرات منفی نظرشان بر آدما هم در این دنیا و هم در آن دنیا شریکید و باید پاسخگو باشید؟قدری ریزبینانه به مسائل نگاه کنید، نحوه مدیریت و هدف از ساخت یک سایت ثبات ارزشمندی آن سایت را ضمانت میکند.برای کار فرهنگی باید حوصله به خرج داد.

    • امید وطن دوست

      حوصله به خرج داده ایم و اغلب نظرات ایشان بدون پاسخ نمی ماند. درفضای آزادی بیانی که در ایران خصوصا بعد از انقلاب اسلامی، در عرصه اعتقادات ایجاد شده است این استدلال است که برنده ترین شمشیر می باشد نه بایکوت کردن دیگران… اگر استدلال ما قوی است (که هست) با استدلال باید به مبارزه رفت. این موضع ، موضعی فعال می باشد که پسندیده اسلام است نه موضع انفعال و عقب نشینی

  • إ نه بابا هم زنان از حق خودشون میخوان دفاع کنند چی مردان خونشون به جوش میاد.
    دروغ میگم؟ اگه دروغ میگم از مراجع تقلید سوال کنید که زن هیچ وظیفه ای ندارد.
    زن باید از حق خودش دفاع کنه.
    نمیدونم چی بگم خنده ام میگیره 🙂

  • باعث ذلت زنانه نیست.
    اینو خود زنان بهتر میدونند به جز زنانی که زیر دست مرد هستند .
    کتاب های روانشناسی رو اگر مطالعه کنید متوجه منظورم میشید .
    که میگه اگر به مرد رو دهید او به خود مغرور شده و از زن سرد میشود و…..
    اینو علم هم ثابت کرده است.
    به قول معروف اسمشو گذاشتن ناز کردن:-D

    • آقای مدیرمتاسفانه شما دوباره دچار بدفهمی مطلب من شده اید و پیامم را درست و با حوصله نخوانده اید تا درست درک کنید.همانطور که در پیام قبلی گفتم مسئله من روی استدلال نیست روی نحوه صحبت کردن و رعایت عفت کلام نظردهنده هاست.حال که متوجه منظورم نمی شوید به جمله ای که از اسما بیان شده و از عفت کلام به دور است مستقیم اشاره می کنم:خط چهارم اولین پیامشو بخونید.
      یه مدیر بیش از اینها باید احساس مسئولیت داشته باشه .شما حتی منظور منم نتونستید درک کنید و من فکر میکنم به خاطر تجربه کم شما باشه.

      • امید وطن دوست

        شما چه اقدامی را برای این گونه نظرات پیشنهاد می کنید: حذف ، مودبانه کردن نظر (تحریف نظر) و یا انتشار آن؟

  • اسما من یک دخترم.ضمن اینکه بحث من بر عدم رعایت عفت کلام در نخستین نظری است که در این صفحه داده ای.خط چهارم.

  • لازم به ذکر است که الگو گرفتن از کتب روانشناسی که ۳۶۰ درجه با فرهنگ انسانی مغایرت دارد از عقل سالم به دور است.در عمده این کتب به انسان چه مرد و چه زن به چشم یک کالا نگاه شده است و نویسندگانش خود از زندگی های سالمی برخوردار نبوده اند.

    • امید وطن دوست

      بله اما این طور نیست که از علوم غربی کاملا دور شویم… بسیاری از علمای اسلامی بر این باور هستند که می توان به این علوم مراجعه کرد اما پایه های اسلامی را نباید فراموش کرد

    • اتفاقا در امریکا خیلی خیلی کارهایشان بهتر از ایرانیان است
      ۱-نظافت که نیمی از ایمان است به طور کامل اجرا میکنند
      یکی از اشنا هامون که پلیس هست گفت در زندان های ایران اگر سر بزنید تو میکروب غلت میزنند،تغذیه مناسب ندارند،حرفای رکیک میزنند.
      ولی در زندان های امریکا همه چیز مجهز است،مسواک ،حمام روزانه،تغذیه سالم و…
      خب حالا تا اینجا که نیمی از ایمان رو دارند
      حالا
      ۲-دروغ و غیبت که اصلا من ندیدم بکنند به جز ایرانیانی که در انجا هستند
      و….
      علم روانشناسی تمام نیاز های انسان را در یک کتاب اورده که الگو بگیرند و کسی ان را میفهمد که باسواد باشد و در یک فرهنگ خانوادگی روشن فکر بزرگ شده باشد.

  • ما در هر کاری که می خواهیم اقدام کنیم چه مرد باشیم و چه زن باید الگویمان کلام امام حسین (ع) باشد که فرموده اند: اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید.
    نیاز امروز هر انسانی آزادگی است.

    • شما آزادی بیان رو با بی ادبی حرف زدن اشتباه گرفتید مدیر محترم.تحریف جایی است که یک حقیقت کتمان شود نه یک واقعیت.من در توان خودم سعی کردم شما رو متوجه کنم تصمیم با شماست.خودتان باید جوابگو باشید.

    • من معذرت میخوام اگر لحن صحبت ام موجب ازارتان شد.

افزودن ديدگاه