google اقتدار زن | حجاب برتر
Find Me Here
14 مارس

اقتدار زن

مجموعه: صوت

سخنرانی زیبای حجت الاسلام و المسلمین پناهیان درباره مشکی بودن رنگ چادر و پاسخ به برخی شبهات درباره حجاب

من نمی خواهم از چادر مشکی به صورت مطلق دفاع کنم.درمورد چادر مشکی چندتا شبهه هست. بعضی ها می گویند رنگ مشکی مکروه است. لباس زیر اگر مشکی باشد مکروه است وقتی لباس رو باشد اصلا مکروه نیست همان طور که می بینید حضرت امام (ره) و اینها عبای مشکی دارند.

آن چیزی که عجیب نیست مقدار بی حجابی در جامعه ماست و آن چیزی که خیلی عجیب است، مقدار حجاب است. به خاطر اینکه ما ۳۰ سال است که ما کار درست روی حجاب نکرده ایم و فرهنگ سازی نکرده ایم، دشمن ما حملاتش را هزار برابر کرده است، حجاب چیز کهنه ای شده و جوان ها باید زده شده باشند مگر اینکه منطق عمیق داشته باشد که منطق عمیقش خوب بیان نشده باشد لذا شما باید از دختران باحجاب دانشجو بپرسید که شما چرا حجاب دارید؟!

چرا دخترها و خانم ها به حجاب چادر تن می دهند؟ ما قطعا حجاب در جامعه مان اجباری نیست. اقتدار زن با رنگ مشکی بیشتر به نمایش گذاشته می شود. اصلا این گونه نیست که دورباش دورباش به زن بگوییم. به قول یکی از اندیشمندان وقتی زن ها و مردها لباسشان شبیه همدیگر می شود این حقوق زن ها است که پایمال می شود. ژان ژاک روسو می گوید که شبیه شدن زن ها به مردها باعث مسلط شدن مردها بر آنها می شود و نفعی را برای زنان به دنبال نمی آورد.

این لباس مخصوص برای زن ها بی راه نیست. اگر مردهای ما بی شخصیت بازی درنیاورند و فقط مسخره نکنند و این نوع لباس را بپذیرند آنگاه شما نمی توانید جلوی گسترش حجاب را بگیرید.

[tabs active=”3″][tab title=”دانلود صوت”]دانلود سخنرانی حجت الاسلام و السلمین پناهیان با حجم ۱٫۵ مگابایت[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه