google ترس از نظرسنجی حجاب | حجاب برتر
Find Me Here
31 دسامبر

ترس از نظرسنجی حجاب

مجموعه: متن

در‌حالی‌که این روزها بحث بر سر حجاب مادران مسلمان در فرانسه شدت گرفته است، شبکه تلویزیونی « BFM TV» با همکاری موسسه « RMC info» یک نظرسنجی اینترنتی…

 

نظرسنجی حجاب در فرانسه

در‌حالی‌که این روزها بحث بر سر حجاب مادران مسلمان در فرانسه شدت گرفته است، شبکه تلویزیونی « BFM TV» با همکاری موسسه « RMC info» یک نظرسنجی اینترنتی در مورد موافقت یا مخالفت بییندگان این شبکه با حجاب اسلامی برگزار کرد که گویی نتایج آن زیاد مورد توجه مسئولان قرار نگرفت!

بر پایه آخرین تصویری که از نتیجه این نظرسنجی ثبت شده است، از میان سی و هشت هزار شرکت‌کننده، هشتاد درصد موافقت خود را با پوشش اسلامی مادران و ورود آنان به مدارس برای همراهی با فرزندانشان، اعلام کرده‌اند.

البته مسئولان این شبکه تلویزیونی که انتظار نداشتند این نظرسنجی با آرای موافق شهروندان همراه شود، پس از رسیدن تعداد موافقان به هشتاد درصد، سریعا نتایج را از وب‌سایت خود حذف کردند و هیچ توضیحی نیز درباره علل این اقدام ارائه ندادند.

وب‌سایت‌های اسلامی ضمن انتقاد از اقدام شبکه تلویزیونی « BFM TV »، از مقامات آن خواستند تا درباره دلایل حذف نتایج توضیحاتی قانع‌کننده ارائه دهند و نتایج را به صورت رسمی در بخش‌های خبری اعلام کنند تا مسئولان سیاسی با افکار عمومی درباره حجاب اسلامی مادران مسلمان آشنا شوند.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]

افزودن ديدگاه