google اشتباه کردیم! | حجاب برتر
Find Me Here
31 دسامبر

اشتباه کردیم!

مجموعه: فیلم

سخنرانی های حجت الاسلام پناهیان درمورد فعالیت های اشتباه درمورد ترویج و تبلیغ حجاب

ما کار خوب برای حجاب نکرده ایم. هنوز یکی از کتاب های خوب حجاب ما، کتاب شهید مطهری است که ۳۰ سال پیش نوشته. به طور کلی، روند تبلیغات دینی ضعیف است من تبلیغات حوزه را نمی توانم بپذیرم.من معتقدم برای جوان ۱۴ سال از حجاب باید به گونه ای صحبت کرد، برای ۱۸ ساله ها به گونه ای،برای ۲۰ ساله ها گونه ای دیگر، برای مجردها گونه ای دیگر برای مزدوج ها یک گونه ای ….

بعضی اوقات مسائلی داریم که ضدحجاب است هرچند گوینده آن از آن باخبر نیست.مثلا می گویند زن مانند گل می ماند و گل باید در حصار باشد والا گل چین ستمگر آن را می چیند و پرپر می کند. می گویند زن مانند عطر می ماند، باید در عطر را ببندی وگرنه عطر می پرد. حالا این تبلیغ علیه حجاب است یا به نفع حجاب. این علیه حجاب است چون وقتی یک بدحجاب این را می شنود می فهمد که منطق تو اشتباه است. در یکی از کشورهای خارجی همین استدلال را مطرح کردیم آن فرد مقابل گفت اتفاقا من عطر بودن زن را قبول دارم، عطر را می زنند تا بقیه از آن استفاده کنند. آنجا این فرد رک و راست حرفش را زد ولی اینجا رک و راست نمی گویند فقط قبول نمی کنند باحجاب شوند.

اینکه آنها با این حرف ها نمی آیند باحجاب شوند اگر ادامه پیدا کند دیگر یک حالت تنفری در آنها پیدا می شود. یک روزی شهردار تهران می گفت می خواهیم حصارهای پارک ها را برداریم به ایشان گفتند آخه مردم گل ها را می چینند ایشان گفت بگذارید این قدر بچینند تا دیگر نچینند و اتفاقا هم همین طور شد. الان بعضی ها درمورد حجاب همین مسئله را می گویند. می گویند عادی سازی کنید. آخه اینجا انسان است و آخرش به فساد می کشد…

[tabs][tab title=”دانلود ویدئو با کیفیت متوسط”]دانلود سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با حجم ۵٫۵ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”]دانلود سخنرانی حجت الاسلام پناهیان باحجم ۶٫۵ مگابایت[/tab] [/tabs]

Video: تبلیغ حجاب ضعیف است

سخنرانی های حجت الاسلام پناهیان درمورد فعالیت های اشتباه درمورد ترویج و تبلیغ حجاب
۰ دیدگاه
  • درووووود افرین , معلومه این اقا خیلی با سواده .
    همه رو زده کردن از دین دیگه کسی هم قبول نمیکنه , خودتون رو نکشید دیگه کسی قبول نمیکنه , شاید به اجبار حجاب داشته باشه ولی توی دلش از حجاب متنفره .
    وقتی دختره رو میبرید زندان به خاطر بد حجابی میخواین عاشق حجاب بشه ؟ جای تاسفه خدایا خودت رحم کن

افزودن ديدگاه