google حجاب به خاطر... | حجاب برتر
Find Me Here
20 دسامبر

حجاب به خاطر…

مجموعه: متن

مستند راه رستگاری، مستندی است با موضوع حجاب که شهریار بحرانی( کارگردان فیلم سینمایی ملک سلیمان) آن را می سازد و به زودی به جشنواره فیلم فجر می فرستد.

مستند راه رستگاری

مجید حقی مدیر برنامه‌‌ریزی «راه رستگاری» درباره آخرین جزییات ساخت این مستند گفت: تا به امروز حدود ۹۵ درصد کار تمام شده است و تا چند روز دیگر کار به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه کار تدوین و صداگذاری مستند «راه رستگاری» به کارگردانی شهریار بحرانی تمام شده است، افزود: ساعد آذری در حال اتمام موسیقی و امیر زرین نیز جلوه‌های ویژه این اثر را انجام می دهند که تا آخر هفته به پایان می‌رسد.

حقی اضافه کرد: با پایان کار تولید مستند «روز رستگاری» تا آخر هفته، سعی می‌شود تا روز شنبه آخر آذر ماه نسخه‌ای از این کار را به دفتر جشنواره ارسال کنیم.

ساخت مجموعه مستند حجاب «راه رستگاری» را به سفارش موسسه تصویر شهر وابسته به شهرداری تهران و با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی وزارت کشور و مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است.

بحرانی در این سریال ۲۰ قسمتی به مفاهیم حجاب در قرآن می‌پردازد. حجاب به خاطر فلاح، حجاب به خاطر رحمت، حجاب به خاطر مغفرت، حجاب به خاطر اجر عظیم، حجاب به خاطر تقوا، حجاب به خاطر تزکیه، حجاب به خاطر توبه، حجاب به خاطر اطاعت امر خدا و پیامبرش برخی موضوعات این مستند است.

مصاحبه با کارشناسان مذهبی و قطعات نمایشی از بخش‌های مختلف این سریال است به طوری‌که در روند شکل‌گیری قسمت‌های مختلف این مجموعه، مخاطب به تدریج وارد فضایی خواهد شد که نیاز به حفاظت روحی و روانی در دنیای میان تولد و مرگ را بهتر درک خواهد کرد.

هدف از ساخت این مستند ارایه راهکارهای متعالی درباره ایجاد فهم صحیح و دقیق نسبت به جایگاه فلسفه حجاب نزد خداوند و در پی آن پیدایش انگیزه و گرایش درونی به این مقوله در میان مخاطبان است.

[tabs][tab title=”منبع”]حجاب نیوز[/tab] [/tabs]
۰ دیدگاه

افزودن ديدگاه