google تحقیر زن در غرب | حجاب برتر
Find Me Here
30 نوامبر

تحقیر زن در غرب

مجموعه: فیلم

تحقیر زن در غرب و دلایل تاکید جمهوری اسلامی بر حجاب در صحبت های مقام معظم رهبری

مثلا فرض کنید مسئله حجاب. مسئله حجاب اگرچه مقدمه است اما خود یک مسئله ارزشی است. ما که حجاب را این قدر مقیدیم به خاطر این است که حفظ حجاب کمک می کند به زن که رتبه معنوی عالی خود را به دست آورد و در لغزش گاه های بسیار خطرناک نیفتد.

و درست نقطه مقابل این فرهنگ حاکم امروز بر اروپاست. با همه چیز کنار می آیند جز با دو سه چیز که یکی اش حفظ این حالت حفاظ میان دو جنس زن و مرد است. یعنی خویشتنداری در مقابل چیزی که به آن آزادی جنسی گفته می شود در مقابل این به شدت سرسخت هستند.هرکار دیگری بکنند مهم نیست ها ولی از نظر اونها اونی مرتجع است که این مسائل را رعایت کند.

اگر چنانکه در یک کشوری با یک حدودی از مردان مجزا شود این می شود بی تمدنی. بله در تمدن آنها این گونه است. ما از دنیای غرب طلبکاریم که آنها آمده اند زن بشری را در این قرون این قدر مورد تحقیر قرارداده اند. در کشورهای اروپایی تا چند وقت پیش زنان، حقوق مالی مشتقلی نداشتند. من به دقت آمارش را درآورده ام و در چندسال پیش در نماز جمعه گفتم. تا این سال ها زن غربی با آن همه ادعاها و با آن همه کشف حجاب و اختلاف جنسی بی مهار که خیال می کنند این ارزش دادن به زن است علی رغم اینها زن حق نداشته است که از ثروت خودش استفاده کند. زنی که ازدواج می کرد اموالش متعلق به شوهرش می شد تا اینکه تا اوایل این قرن ۲۰ آرام آرام به زن داده شد.

یعنی این چیزی که از اولین مسائل واضح بشری است از زن گرفته بودند درحالی که در اسلام به آن اهتمام شده است.ما این همه در مسئله حجاب تاکید داریم علتش این است.

[tabs][tab title=”دانلود با کیفیت متوسط”]دانلود صحبت های مقام معظم رهبری با حجم ۵ مگابایت[/tab] [tab title=”دانلود نسخه مخصوص موبایل”]دانلود صحبت های مقام معظم رهبری با حجم ۵٫۵ مگابایت[/tab] [/tabs]

Video: تحقیر زن در غرب

تحقیر زن در غرب و دلایل تاکید جمهوری اسلامی بر حجاب در صحبت های مقام معظم رهبری
مثلا فرض کنید مسئله حجاب. مسئله حجاب اگرچه مقدمه است اما خود یک مسئله ارزشی است. ما که حجاب را این قدر مقیدیم به خاطر این است که حفظ حجاب کمک می کند به ز�
۰ دیدگاه
  • ارث نصف میشود عز هر دو جنس. تو ایران اگه خونه مال مرد باشه زن رو از خونه می اندازه بیرون قانون هم هیچی نمیگه .
    ولی تو امریکا مرد رو از خونه می اندازه بیرون =-O
    من دو سال تو امریکا بودم دیدم که زنه با شلوارک های ورزشی اومده بیرون با تاپ برای ورزش تو بگو یک مرد نگاش کرد ؟ نکرد .
    حالا اینجا که رهبر عزیزمون گفتن ایران هست بله باید طبق قوانین الهی رفتار کرد . شاید ژنتیکیه که ایرانی ها چشم چرانند ؟ نه ؟؟
    رهبرمون خیلی چهره نورانی داره , خدایا حفظش کن , هر مریضی هست ازش دور کن . برای سلامتیش ۳ تا صلوات
    اللهم صلی علی محمد و ال محمد

    • امید وطن دوست

      اصلا منظور ما این نیست که در خارج از کشور مانند امریکا (که شما هم در آن زندگی کرده اید) همه مردان درحال نگاه به زنان هستند… بلکه این نکته را می گوییم که آماری که تولید می شود در مورد این نوع رفتارهای ناهنجار در آن کشورها بیشتر است لذا از عواملی که می توان باعث پیشگیری از آن شد یکیش همین حجاب است و یکیش همین است که مردان باید از چشمان و نگاهشان محافظت کنند.

افزودن ديدگاه